Zicla

Flere tilbage?

20 indlæg i dette emne

Nu er der kommet mange juni bebs til verden herpå de sidste...

Jeg tænkte på om der er flere som stadig venter på deres bebs komme til verden, de kommende dage, også dem der er over tid????

Jeg er 5 dage over tid. utroligt at baby ikke kommer ud til os endnu og jeg har ingen indikation på noget som helst at baby er på vej. Kan huske med min datter var jeg kun 3 dage over tid...

Har i ellers nogen indikation på noget at fødslen er nær?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har først termin på fredag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin på torsdag - og der sker desværre ikke en skid herfra.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 6 dage over tid og venter stadig. Jeg har mange plukveer og jag, men det går i sig selv efter noget tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin i dag og er ved at gå til over at overfortolke alting :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin på torsdag, og har en del smerter i lænden og så niver og stikker det godt når Smølfen vender sig. Der er absolut ikke plads i maven mere, men desværre ikke rigtig nogen tegn på snarlig fødsel tror jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde termin den 15.6. Venter stadig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 5 dage over tid ...... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghhh! Venter nu kun på veer! Troede vandet gik mandag aften, men det var kun den ene hinde... Men har ingen livmoderhals tilbage og er 3 cm åben - kom så med de veer tak! :prik

- og ja, jeg er åbenbart begyndt at glæde mig til at få ondt?? :rolleyes

Hvordan står det til med jer andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig over tid. Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste der er over tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi må holde sammen os, der er tilbage :)

Har du aftale om igangsættelse osv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har jeg og skal igangsættes på lørdag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, spændende! Så nærmer enden sig i hvert fald!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gør det. jeg er lidt spændt på hvad de vil gøre.

Hvad med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også tilbage....41 + 0 i dag og skal sættes i gang på lørdag. HÅBER virkelig de kan prikke hul på vandet. Vil så nødigt have piller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tid til endnu en undersøgelse den 4. juli, hvor min jordemoder i så fald ville give akupunktur. Fik en hindeløsning i sidste uge og hun forsøgte at give en i går, men der var ikke noget at løsne. Hvis jeg stadig ikke har født, bliver jeg sat i gang den 6. eller 7. juli, hvor de tager vandet og evt. giver vestimulerende drop, hvis jeg ikke får veer af mig selv.

Kan sagtens følge dig i, at du helst vil undgå stikpillerne Pandamor, så håber de kan nøjes med at tage vandet. Har de undersøgt om du er begyndt at åbne dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tid til endnu en undersøgelse den 4. juli, hvor min jordemoder i så fald ville give akupunktur. Fik en hindeløsning i sidste uge og hun forsøgte at give en i går, men der var ikke noget at løsne. Hvis jeg stadig ikke har født, bliver jeg sat i gang den 6. eller 7. juli, hvor de tager vandet og evt. giver vestimulerende drop, hvis jeg ikke får veer af mig selv.

Kan sagtens følge dig i, at du helst vil undgå stikpillerne Pandamor, så håber de kan nøjes med at tage vandet. Har de undersøgt om du er begyndt at åbne dig?

Ja hun undersøgte mig igår og der havde jeg 1/2 cm LH tilbage og var ca. 2 cm åben. Hindeløsningen gav en masse plukkeveer og muligvis nogle almindelige veer, så det kan være de kan prikke mig på lørdag eller muligvis i morgen allerede. Håber på det!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også stadig. Havde termin i går, men jeg synes ikke rigtig at der er optræk til noget. Skal til Jordemoder på mandag, men jeg håber da lidt på at få baby at se i weekenden:-) man må jo prøve at bevare optimismen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så ramte jeg 41+2 og stadig ikke skyggen af baby. Skal sættes igang søndag, men ville bare så gerne hun kom selv - idag eller i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ser det ud som om det bliver en julibaby, og ikke en junibaby beg får. Er i dag 40+ 2 og ikke skyggen af noget som helst. Øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER