Pernille

Vågentid

4 indlæg i dette emne

Michela er nu 14 dage gammel og hun sover næsten ikke.. Det føles i hvert fald ikke som om hun gør det. I nat sov hun 2 timer mellem amningerne.. Vågnede kl 8 og var vågen indtil kl 12, hvor hun sov til kl 15.30 og har så været vågen siden.. Kl er nu 18.51.. Hun viser tegn på træthed, men vil bare ikke overgive sig og hun ligger og babber på sutten. Det virker som om den holder hende vågen, men tager vi den begynder hun at græde. Når vi lægger hende er det lige efter amning hvor hun får lov at ligge til hun selv slipper, så hun burde vel være mæt??

Har I nogen gode råd/ forslag eller er det bare helt almindelig baby opførsel??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hun er ikke utilfreds? hun spiser godt? osv?? i så fald ville jeg ikke være bekymret., men vend den evt med sp..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker om hun kan være mere sulten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må indrømme jeg synes godt nok det er meget hun er vågen :blush

Ikke at jeg ville være nervøs eller noget, men tænker også om hun måske får for lidt mad?! :)

Andy var vågen konstant de første 14 dage, indtil jeg fandt ud af jeg ikke havde mælk nok- så sov han :)

Det er mere når jeg tænker på min lille Jessie, der kan jeg huske at jeg nærmest var frusteret over hun sov for meget, hun sov konstant de 2 første måneder, men hun fik flaske så vi kunne jo se hun fik nok at spise ;)

Men prøv at vend den med sp, måske hun har noget fornuftigt at byde ind med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER