fuglemor

Stor baby og mange symptomer på fødsel

5 indlæg i dette emne

Var til jordemoder i onsdags hvir hun skønnede den lille is til t være 3800-4000 g så nu har jeg ået ny tid på onsdag og hvis jeg ikke har født inden da ynes hun at heg skal scannes mhp hendes vægt om jeg evt skal sættes igang. Håber meget at hun selv har fundet ud inden, men samtidig vil jeg gerne lige til min venindes bryllup imorgen så er faktisk lidt splittet. Så fra på søndag må hun gerne komme ud. Andre der har nogle store baby' er? Plejer ikke at å stor børn så nu må jeg se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh, jeg har lidt samme tanker som dig. Tror min baby er en smule mindre end din(blev vurderet til 3000 tirsdag i sidste uge - men jeg er selv overbevist om at han var/er en del større), men jeg har ved alle undersøgelser fået at vide, at han var stor, og har hele tiden haft sådan lidt i baghovedet "kommer han så før?" selvom min JM siger, at det slet ikke er sikkert, at det hænger sådan sammen. Ja, ved ikke, hvad jeg vil sige med det, udover at jeg også går og er lidt nervøs og også har en stor bebs :kram2

Hvilke symptomer på fødsel mærker du?

Og jeg håber, at du kan komme med til brylluppet! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da lidt spændende, om hun snart melder sin ankomst, den lille basse :) Synes det er rigtig godt jordemoderen følger dig så tæt og de har en plan, hvis den lille er så stor :)

Skal vi ikke sende noget :bd i jeres retning også håbe, at hun bliver derinde indtil efter brylluppet :) Også kan hun melde sin ankomst :)

Tænker ligesom Barbamama, hvilke symptomer du har? Er det uroen der er vendt retur? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vildt mange snyde veer specielt om natten, men de stopper altid igen. Jeg er blevet tilstoppet i næsen uden at være forkølet ogifølge min jordemoder er det typisk lige før man går i fødsel. Min jordemoder mærkede på mig igår og mener at jeg er ca 2-3 cm åben, men som hun siger det kan jeg sagtens gå med i et stykke tid. Og idag harjeg haft lidt mens argtig murren. Vil bare så gerne afsted til det bryllup, men kan også mærke at det er med tilat stresse mig.Og nå ja at min jordemoder i onsdags sagde at jeg ligende en der snart skulle føde. Sååå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vildt mange snyde veer specielt om natten, men de stopper altid igen. Jeg er blevet tilstoppet i næsen uden at være forkølet ogifølge min jordemoder er det typisk lige før man går i fødsel. Min jordemoder mærkede på mig igår og mener at jeg er ca 2-3 cm åben, men som hun siger det kan jeg sagtens gå med i et stykke tid. Og idag harjeg haft lidt mens argtig murren. Vil bare så gerne afsted til det bryllup, men kan også mærke at det er med tilat stresse mig.Og nå ja at min jordemoder i onsdags sagde at jeg ligende en der snart skulle føde. Sååå

Uha, jeg burde måske bare bakke ud af den her tråd, for den er ikke god for min egen fødselshypokondri :P Min næse er også totalt tilstoppet uden at jeg er forkølet :unsure Men altså mensmurren skulle jo også kunne være tegn på at de bare sætter sig godt fast med hovedet. :) Uha, det er ikke nemt at gøre sig klog på :unsure Men håber at du kan komme med til brylluppet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER