Guest Majkat

Tid til nakkefoldscanning

7 indlæg i dette emne

For en gangs skyld er sygehuset i virkelig god tid. Jeg har fået tid til NF den 18. Juli JUHUUUUU ... Altså bortset fra at vi er på ferie og ikke er i DK på det tidspunkt :D så jeg skal lige ringe og ha den rykket. På det tidspunkt er jeg 11+1

Så har jeg fået min nye tid. Det bliver 31.7. Hvor jeg er 13+0 i stedet.

Har I andre fået jeres tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det fordi du har været til læge og fået lavet vandrejournal at du har fået tid?

Er bare nysgerrig, så undskyld hvis det er et dumt spørgsmål :)

Skal selv først til læge når jeg er 10+0. Hun vil ikke se mig før...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det fordi du har været til læge og fået lavet vandrejournal at du har fået tid?

Er bare nysgerrig, så undskyld hvis det er et dumt spørgsmål :)

Skal selv først til læge når jeg er 10+0. Hun vil ikke se mig før...

Hmm ja det er nok fordi jeg har været tidligt ved lægen at de også er hurtigt ude på sygehuset. Det havde jeg ikke luge overvejet :D

Jeg fik lavet VJ i fredags fordi min læge er gået på 3 ugers ferie. Jeg skal så forbi sygehuset og ha taget blodprøve til doubletest om 2 uger. Det var jo for tidligt hos lægen sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ja det er nok fordi jeg har været tidligt ved lægen at de også er hurtigt ude på sygehuset. Det havde jeg ikke luge overvejet :D

Jeg fik lavet VJ i fredags fordi min læge er gået på 3 ugers ferie. Jeg skal så forbi sygehuset og ha taget blodprøve til doubletest om 2 uger. Det var jo for tidligt hos lægen sidst.

Ah så er det nok derfor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en tid hos lægen til at få lavet vandre journal i starten af juli. Der er jeg 9+0. Det er det tidligste de kan tage blodprøven til double testen :) Herefter tænker jeg at der ikke går ret lang tid inden jeg får indkaldelse til nf. GLÆÆÆÆÆÆDER MIG!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får først lavet vandrejournal på mandag da jeg lige have et møde i lokal psykiatrien i dag, der skulle overståes først.. Men så bliver der jo også nok snart sat en dato på NF scanningen til os.. Vi glæder os så meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tid på Herlev sygehus den 30/7

Det bliver rart af nå til det.ska ind og har taget blodprøve på næste mandag

så blod til doubel testen og nf.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER