mino

App til iPhone

11 indlæg i dette emne

Nogle der ved om man kan få en app til iPhone der ikke kun viser uger men også dage altså foreksempel 10+3 g gerne en der er billig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

graviditetskalenderen fra Gylendal er jeg rigtig glad for. Tror den kostede 50 kr. DEr kan man også selv skrive noter, vægt, mavemål og tage mavebilleder i. Sådan en lille slags dagbog om graviditet. Der er også et leksikon i med søgefunktion.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"What to expect". De har jeg været rigtig glad for :) Den er gratis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

graviditetskalenderen fra Gylendal er jeg rigtig glad for. Tror den kostede 50 kr. DEr kan man også selv skrive noter, vægt, mavemål og tage mavebilleder i. Sådan en lille slags dagbog om graviditet. Der er også et leksikon i med søgefunktion.

Er det en app? og kan den fåes til Android? :)

"What to expect". De har jeg været rigtig glad for :) Den er gratis

Min lukker hele tiden ned, når jeg vil bruge den :(

Jeg bruger pt babybump og har også hentet en widget som ganske enkelt hedder pregnancy widget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det en app? og kan den fåes til Android? :)

Ja det er en app - ved ikke om den virker til android, det skriver de ikke i dens 'indstillinger'. Men den hedder 'graviditetskalenderen' og er af Camilla Gry, hvis du skal søge efter den :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige skiftet min Iphone ud med en Android, men på Iphone'n havde jeg en svensk app. der hed Svangerskabs app. eller noget i den dur. Den var gratis og rigtig god og jeg mener helt bestemt, der stod uger + dag. Jeg har forsøgt at finde den til Android, men uden held indtil videre.

Edit: Fandt den lige på deres hjemmeside: http://www.babygruppen.se/pages/iphone-app

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Graviditetskalenderen er kun gratis for de første 10 uger. Derefter koster den 59 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Graviditetskalenderen er kun gratis for de første 10 uger. Derefter koster den 59 kr.

Det er sandt, havde glemt den præcise pris :rolleyes Men jeg syntes den har været pengene værd, er simpelthen SÅ ringe til at huske hvor langt jeg er og sådan. Og så er jeg glad for 'mavebillede-sektionen'.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har graviditetskalenderen og den fra Libero(DEN ER GRATIS) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har graviditetskalenderen og den fra Libero(DEN ER GRATIS) :loveshower

Den har jeg også :-) Men den viser kun uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De toner og iPhone-ringetoner, du downloadede gratis på toque iphone download, vises øverst på lydlisten. Hvis du bruger en ny enhed, eller hvis dine tidligere køb ikke vises, skal du trykke på Download alle iPhone-købstoner. Du kan muligvis ikke se denne mulighed, hvis du har downloadet alle de ringetoner, du har købt, eller hvis du ikke har købt nogen mp3-ringetoner. Du kan muligvis ikke downloade nogle tidligere købte toner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER