tanja

uldstrik sweatre/leggins

6 indlæg i dette emne

min mini-fis på 4 år (str 116) ville igen i år ha' godt af noget uld på sin krop. :loveshower

vi har før købt disana tykke gamacher og strik sweatre og de har været fantastiske, men jeg kan ikke finde trøjerne større end 98/104?? kan det virkelig passe? :help (gamacherne i 110/116 findes nemlig :yay )

ellers, hvilke alternativer er der?? :)

jeg har shoppet undertøj, langærmede tynde bluser og tynde leggins, og hun har taget det i brug - og elsker det :)

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan rigtig godt lide det uld-strik fra Katvig- det lilla-stribede :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke prøvet det endnu, for er bange for, hvordan det bliver efter vask - er det fint??? Synes det er sååååå flot ellers :loveshower

Jeg kan rigtig godt lide det uld-strik fra Katvig- det lilla-stribede :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke prøvet det endnu, for er bange for, hvordan det bliver efter vask - er det fint??? Synes det er sååååå flot ellers :loveshower

Isabella har vesten, og den har det fint efter vask :D Synes den er sååå fiiin til hende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan rigtig godt lide det uld-strik fra Katvig- det lilla-stribede :loveshower

jeg synes ikke lige jeg kan finde det nogle steder?? har fundet en lille vest - men det er uld/bomuld :)

det jeg leder efter er mere tyk strik i uld-uld ala:

2300_s.jpg

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan rigtig godt lide det uld-strik fra Katvig- det lilla-stribede :loveshower

men bortset fra det - så viste du vejen til denne her :whistling

HS10-katvig-fuchsia-mint-bigapple-bluse-t.jpg

thanks :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER