fuglemor

37+0 og så klar til at den lille kommer

5 indlæg i dette emne

Idag kan jeg sige 37+ 0 og det var den dag min første valgte at sige hej til os, så føler næsten at jeg er ved termin. Er helt klar på at føde nu, men pyyh i den her uge passer det bare rigtig dårligt. Kender i det? Imorgen skal jeg med mine forældre og have "dom" over min fars fremtid i forhold til hans kræft. Meget ambivalent!

Og på lørdag skal en af mine gode veninder giftes og det er men en 4 timers kørertur væk. Så vil egenligt gerne have hende ud men omvendt må hun gerne lige vente til om en uge. Vores nr to kom også før tid så føler at det bliver ligeom lidt.

Har desuden en del plukkeveer hvor nogen gør ondt, vågner om natten med "snyde" veer så føler mig helt rundtosset, med at det der flyver rundt i mit lille hovede. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha håber da hun enten vælger at komme før brylluppet eller når i er kommet godt hjem når det er en køretur på 4 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, det var godt nok langt at skulle væk så tæt på termin..... Håber hun vælger at vente til efter bryllup :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er langt væk men som min veninde siger så har de jo også fødegange hos dem. Og der er fire jordemødre med til festen. Men håber også at jeg holder tæt. Har lejet en easylift som vi tager med hvis vi skal kører hjem med hende også har vi lejet hotelværelse så jeg kan trække mig tilbage hvis jeg trænger til at ligge ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er langt væk men som min veninde siger så har de jo også fødegange hos dem. Og der er fire jordemødre med til festen. Men håber også at jeg holder tæt. Har lejet en easylift som vi tager med hvis vi skal kører hjem med hende også har vi lejet hotelværelse så jeg kan trække mig tilbage hvis jeg trænger til at ligge ned.

Helt rigtig indstilling! :super :super

Man kan jo ikke være bundet til hjemmet trods alt, og som dine veninde jo så rigtigt siger, så er der jo fødegange rundt omkring i landet.

Nu lyder det jo også som om du har prøvet det et par gange før, og så er der jo nok en anden form for ro på end der er for en hel del af os førstegangs ;)

Og I har jo tydeligvis gennemtænkt det :)

Pøj pøj med at alt gåt op i en højere enhed, og med din fars "dom" :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER