LDM

tøj :)

4 indlæg i dette emne

Hej piger. Jeg tænkte sådan på hvor meget tøj man behøver i de forskellige størrelser? syntes virkelig det er svært at vurdere.

Og, lige en helt anden ting, man kan få noget creme til at smøre brystvorter i når man ammer, hvad hedder det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg synes også det er svært!

først og fremmest, så skal man vist gøre op med sig selv, hvor god man er til at få vasket tøj whistling.gif (her er jeg vist ikke for god til tider)

men efter hvad jeg har læst mig frem til, så er det meget normalt, kun lige at have nogle få sæt, da man sikkert får en masse i barselsgave! (men jeg har nu købt rigeligt alligevel)

min filosofi er:

Bodyér kan man vist ikke få for mange af.... da der kan ske uheld i både den ene og den anden ende!

Bluser: 5-6 stk i str. 56 og 6-8 (10) i str. 62.

Bukser: 5+ i str. 56 (det samme i str. 62)

strømper/strømpebukser: ca. 5 par (+) der hedder str. som regel 56/62

heldragter: det er smag og behag....

(hvis det er en pige) kjoler: smag og behag....

Natdragter: 3-5 i str. 56 og 5+ i str. 62.

Men, Men Men..... hvis man nu er lige som mig, så har man 4 store kasser med tøj i str. 50-68 whistling.gif jeg har ikke købt ret meget fra nyt, men har arvet og købt brugt fra familie....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke meget i str. 56, kommer til at vaske ofte, men det er også ok. Har lidt mere i str. 62, og regner med bukserne lige kan foldes op, så de passer en str. 56, ved intet om det, da jeg er første gangs mor

Meeen ellers må jeg jo ud og købe noget mere.... tror nu nok jeg får noget tøj på hospitalet af familien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke meget i str. 56, kommer til at vaske ofte, men det er også ok. Har lidt mere i str. 62, og regner med bukserne lige kan foldes op, så de passer en str. 56, ved intet om det, da jeg er første gangs mor

Meeen ellers må jeg jo ud og købe noget mere.... tror nu nok jeg får noget tøj på hospitalet af familien.

På besøg fra juli TG, men ville lige give mit besyv med :)

Vi har mest i str. 62, det er hvad jeg er blevet rådet til af diverse familiemedlemmer, så kan den lille bruge det noget længere :) Tror vi har 3/4 sæt i str. 56 :unsure Derudover så har en veninde, som er nybagt mor (pigen er 2 mdr. I dag) fortalt at hun havde rigeligt i en 5-6 sæt den allerførste tid :) Bodyer havde hun en del af, men egentlige sæt tøj havde hun 5-6 stk. Af. De spiser og sover jo det meste af tiden til at starte med, så derfor er de begrænset hvor snavset tøjet bliver. Men tror også det er et temperaments spørgsmål :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER