Guest NinjaMama

Måske positiv test?

7 indlæg i dette emne

Jeg er i dag på dag 26 i min cyklus. Jeg ved godt at det er lidt tidligt at teste, men i morges gav jeg alligevel efter for lysten, og tog en graviditetstest :badgirl

jeg havde virkelig ikke regnet med at der ville komme mere end en enkelt streg, men et par sekundter efter at det første streg var kommet, begyndte der at vise sig en streg mere.. Den var ganske svag, men den var der. Men den forsvandt igen efter et minut eller to?! :blink Betyder det at der var fejl i testen eller kan der være andre grunde til at stregen forsvandt? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad var det for en test? Det samme skete for mig ved lægen den anden dag.. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad var det for en test? Det samme skete for mig ved lægen den anden dag.. :unsure

Det var en af apotekets teste :blink hvad sagde din læge om den test? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sagde bare at vi måtte se tiden an.. og så smed hun den ud.. <_<

Jeg har lige testet med en fra apoteket og den giver en hvid streg??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet at flere gange at mens urinen trækker "op" på testen kan man se at der samles lidt ekstra farve der hvor teststregen skal være. Men når testen er trukket færdig så er der intet.

Tror ikke man rigtig kan regne med den, før stregen også er der når trækketiden er gået. Men det er jo ikke det samme som at den ikke bliver positiv om to dage eller fire dage. Bare at der ikke er nok hcg på det tidspunkt du tog testen.

Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, testen i dag var negativ :boo Så det er nok ikke særlig sandsynligt at det er i denne cyklus jeg er gravid :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER