Stbaby

Youtube af krybe-fisen :)

4 indlæg i dette emne

Frida har været meget længe om at bryde koden om at krybe, i hvert fald ift. storebrødrene.

Linus krøb da han var 4½ måned så der var freden forbi (jeg har nydt at Frida blev hvor hun blev lagt / sat ;))

Men nu har hun altså brudt koden, men som i kan se, så har hun opfundet sin egen stil og ikke den perfekte krydsning som i bøgerne.

Til sidst i klippet hvor hun prøver at fange bolden kan man dog se at hun godt kan lave krydsbevægelser (benene laver kryds sammen med armenes bevægelser efter bolden) så jeg er ikke nervøs for at hun ikke lærer at kravle (ja, jeg er skadet af min uddannelse der bla. indeholder en masse om babymotorik så jeg analyserer nok lidt mere end 'almindelige' forældre ;)).

Det sjove er at når hun bliver ivrig så glemmer hun alt om at koordinere arme og ben og ender på maven med arme og ben der basker helt vildt - og det kommer hun jo ikke fremad ved. Så der går kun 5 sekunder fra hun er vildt glad og ivrig til hun er fuldstændig hysterisk over ikke at komme fremad (ganske underholdende ind imellem).

Hun kan også komme op og stå og rokke, men hun ligner et stort spørgsmålstegn om hvad pokker hun skal når hun er deroppe, så når hun så vil afsted så splatter hun ned på maven igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er hun bare skøn og dygtig :loveshower Jeg er også skadet af min uddannelse og var noget bekymret over, at Tilde ikke ville krybe - hun kravlede heller ikke! Men efter hun begyndte at gå, har hun lært de andre ting og i forhold til krydsbevægelsen har hun indhentet det, hun ikke kunne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SådAN dér! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Do you have any best idea about the best YouTube scripts could you please have a look and recommend me the best way to find the best solution ever. Thanks

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER