ki schou

Brug ikke IKEA'S babyalarm

12 indlæg i dette emne

Hvis du har en babyalarm af DENNE type fra IKEA, så skal du nok overveje at købe en anden. Den får nemlig bundkarakter i TÆNK'S test, og IKEA har stoppet salget af den.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den havde vi ellers overvejet :unsure Men mon ikke vi finder et alternativ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den havde vi ellers overvejet :unsure Men mon ikke vi finder et alternativ...

Jo det tror jeg ville være en god idé :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad for en faar saa gode...whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad for en faar saa gode...whistling.gif

Jeg har login til tænk og vil gerne tjekke senere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

To fra min mødregruppe har den alarm og har prøvet at barnet ikke gik igennem, så de lå og græd længe uden de kunne høre dem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

To fra min mødregruppe har den alarm og har prøvet at barnet ikke gik igennem, så de lå og græd længe uden de kunne høre dem :(

Ej puha :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

To fra min mødregruppe har den alarm og har prøvet at barnet ikke gik igennem, så de lå og græd længe uden de kunne høre dem :(

Ja, så er der ikk emeget fidus i dem!! Hvor forfærdeligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

To fra min mødregruppe har den alarm og har prøvet at barnet ikke gik igennem, så de lå og græd længe uden de kunne høre dem :(

Netop derfor har jeg aldrig haft babyalarmer jeg stoler ikke på dem fik en brugt da vi fik den første af ungerne og det eneste vi brugte den til var at grine af naboen der ikke kunne få deres søn til at sove ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne da også godt tænke mig at høre om hvilken der er bedst i testen... vi havde nemlig hørt at den fra IKEA skulle være god så den havde vi regnet med at købe.

Jeg vil bare helst ikke have en der går ind i andres signal eller omvendt, da jeg bor lige ovenpå det sted hvor der er åbent hus hos sundhedsplejerskerne... så hver onsdag ville være et helvede med andre børn som går ind i vores modtager <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den skratter rimelig meget uden grund, siger min soester, som ejer den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde den også, men skiftede den hurtigt ud.. den skratter rigtig meget, man får ingen "advarsel" hvis enheden er løbet tør for strøm og så går lyden ikke altid igennem :unsure

Vi købte i stedet en Phillips babyalarm de havde på bud i Bilka, mener vi gav 300 kr for den, og den virker helt fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER