C Kristiansen

Andre der er dårlig??

7 indlæg i dette emne

Hej Alle!

Ja som overskriften antyder er jeg blevet rigtig dårlig, det startede med kvalme og træthed døgnet rundt og den sidste uges tid har jeg også kastet op :(

Jeg har siden jeg fandt ud af at jeg ventede mig tabt 9,4 kg, hvilket min læge synes er i overkanten så jeg skal komme der hen lige over middag, så vil hun henvise mig til gyn.afd. for evt. at få drop.

Jeg synes der er en rigtig hård tid, har måtte sygemelde mig på job :( ingen overskud og virkelig dårlig samvittighed over for vores datter, det er næsten det værste, ikke at kunne rumme hende som jeg plejer.... :boo

Jeg beklager det lidt trælse indlæg men jeg skulle lige "af" med det....

Håber I andre har det en hel del bedre en mig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, det lyder ikke godt!!!!

Jeg har det ok, men ikke saadan total mega godt. Dvs jeg har meget madlede og der er mange ting jeg slet slet ikke kan spise som jeg elskede foer. f.eks jogurt!!! ( total weird, det smager jo naesten ikke af noget...??)

Aftensmad kan jeg naesten ikke spise saa det blir lidt frugt eller en lille suppe.

Igaar blev jeg ogsaa noed til at blive hjemme fordi jeg havde SAA meget kvalme da jeg vaagnede og sover heller ikke saadan super godt.

Men heldigvis kaster jeg ikke op.

Men ja, tal med din laege og se hvad de kan goere for dig. Det lyder til at dine skavanker er virklig store- ikke fair!!! :klap

Det skal nok gaa bedre igen snart. Om ikke andet saa nok om nogle uger, man siger jo det er allervaerst i 1. trimester!!

Oensker dig god bedring og at du kommer op paa hesten snart igen! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også super ringe med kvalme hele dagen, men indtil videre kun opkast en enkelt gang, men har været meget tæt på mange gange. Derudover har jeg siden mandag haft halsbetændelse og er blevet meget forkølet, kan sige, at det ikke ligefrem hjælper på kvalmen, når man ikke kan trække vejret!

Men lyder til, at det er meget voldsomt for dig, så dejligt, at din læge tager dig seriøst og sender dig videre.

Håber du snart får det bedre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig <_<

Troede også det værste med kvalme var overstået men suk - har kastet op denne uge.

De sidste par dage har været bedre - jeg har spist et par Tuc kiks så snart jeg vågnede - OG drukket Faxe kondi til. Ikke noget der harmonerer med sund kost men måske det har hjulpet..? Men stadig kvalme dog.

Ja jeg har altid et par fryseposer med mig - HVIS JEG NU LIGE SKU KASTE OP :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Så springer jeg ud som gravid på nettet, det har var nemlig et emne jeg kan nikke genkendende til: Kvalme og opkast <_<

Jeg håber snart, som f.eks. blomst127 at det snart aftager, er nemlig nød til at blive hjemme fra arbejde pga. generne, og man kan altså nærmest kede sig til kvalme, hvilket er ulogisk, eftersom jeg jo ingen energi har til noget som helst.

Vi skal til bryllup i morgen, hvor mit mål er IKKE at kaste op under vielsen i kirken....

Håber snart al kvalme letter fra jer alle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Alle!

Lige en opdatering, har stadig KVALME men ikke så meget opkast mere så det går lidt frem :rolleyes er dog stadig på sygehuset til drop og akupunktur. Har lige være ved egen læge i dag hvor han sygemeldte mig i 4 uger fra i hvilket er fint nok, men så ser det ud til vores ferie til Italien ryger - åh hvor jeg får en datter der bliver super skuffet, hun glæder sig så meget og tæller dagenen til vi skulle ha' været afsted. Jeg ved ikke hvordan jeg skal få det sagt til hende :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Alle!

Lige en opdatering, har stadig KVALME men ikke så meget opkast mere så det går lidt frem :rolleyes er dog stadig på sygehuset til drop og akupunktur. Har lige være ved egen læge i dag hvor han sygemeldte mig i 4 uger fra i hvilket er fint nok, men så ser det ud til vores ferie til Italien ryger - åh hvor jeg får en datter der bliver super skuffet, hun glæder sig så meget og tæller dagenen til vi skulle ha' været afsted. Jeg ved ikke hvordan jeg skal få det sagt til hende :boo :boo

Årh, hvor surt altså :( men skulle du nu blive bedre inden, så kan man vel blive raskmeldt igen? Krydser for, at du snart får det bedre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER