Naturegirl

skal snart afsted

6 indlæg i dette emne

puha, så nærmer det sig.... jeg skal være væk fra min lille vidunderlige familie en hel weekend.... :boo

det er en beslutning som jeg har gået med meeeget længe, og det har dælme ikke været nogen nem beslutning.... jeg har længe heller ikke vidst om det overhoved var muligt, af hensyn til amning.... nu får hun så kun flaske....

ja, jeg skal afsted fra fredag til søndag, på Naturtræf på Djursland, nærmere betegnet nationalpark Mols Bjerge.... jeg er jo en stor naturnørd og natur amatør fotograf.... og denne weekend går ud på at mødes med en masse andre natur-foto nørder, for at kortlægge naturen i hele Mols bjerge området.... vi skal simpelthen ud i naturen og luske rundt, finde spændende dyr og planter og dokumentere dem i en natur database.... og på vores kamera.... :D jeg glæder mig sindsyg meget, det bliver SÅ spændende....

men men, åh hvor bliver det også bare sindsyg hårdt at skulle undvære min lille guldklump i hele to nætter.... altså, hun er jo i de bedste hænder hjemme hos sin far og farmor kommer og hjælper til.... så, jeg ved jo godt at det hele nok skal gå....

min mand bakker mig 100 procent op og synes det er så godt at jeg gør det her.... det gør de fleste jeg kender heldigvis, dog har enkelte familie medlemmer smidt en bemærkning med en løftet pegefinger, om at 'synes du ikke det er liiige tidligt nok at forlade dit 5 måneders barn så længe'..... åhh altså, det hjælper altså ikke ligefrem på det, og det gør mig sku ked af det....

somme tider kan jeg godt tænke om det virkelig er det rigtige at gøre, eller om det virkelig er for tidligt, og hvad hvis hun bliver rigtig ked, osv osv.... tankerne kører lidt rundt i hovedet.... men, det kan ikke nytte noget.... nu har jeg taget beslutningen, og nu gør jeg det.... og det hele skal nok gå.... :)

tror egentlig bare at jeg, med denne tråd, havde brug for at få det ud af systemet, få fortalt min lille historie, få tankerne ud, og måske trænger jeg til et lille skulderklap fra jer mødre.... det plejer i at være rigtig gode til.... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Din lille familie skal nok klare sig :kram2

Rigtig god tur :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Jeg synes, at det er rigtig godt, at du gør det! :respekt

Jeg har ikke været uden Kristine en eneste nat endnu :blush - eller hun uden mig - og jeg tænker ofte, om det ikke har været dumt, for det bliver jo ikke nemmere, jo ældre hun bliver :unsure

Jeg synes, at du skal nyde turen rigtig meget! Det er dejligt, at din mand bakker op om det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din familie vil helt sikkert klare sig fint! Og det vil du også! Jeg er af den overbevisning, at det vil være GODT for jer alle: du får et pusterum med oplevelser med andre mennesker, og far og baby får mulighed for at knytte et (endnu) stærkere bånd :)

Det betyder ikke, at du ikke vil synes det er svært, eller savne, men derfor skal du stadig gøre det!

Rigtig god tur!!!! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig skal det nok gå godt :kram De bemærkninger du har fået, skal du bare lade fise ud af det andet øre igen.. For til syvende og sidst, så går de ikke i dine sko og lever ikke dit liv- hvad ved de om hvad der er bedst for dig? Det kan du nu engang bedst selv mærke :)

Hvis ikke det var fordi min Esther pure NÆGTER at tage en flaske, så var jeg smuttet i biffen and what not, for længst :P

Er sikker på din lille prut, er i gode hænder hos far og farmor- tag du ud og nyd en weekend i mols bjerge, det lyder da rigtig dejligt :)

(tror kun man bliver en bedre mor, af at sætte tid af til sig selv og få ladet batterierne op)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med de andre! Du er moren DU ved bedst - Basta!!! Og så skal andre bare blande deres lange næser langt væk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER