Kistulle

Helt Nyt

5 indlæg i dette emne

Så er turen kommet til os, det er en meget mærkelig følelse, Jeg har børn i forvejen, og valgte for 10 år siden at få klemmer på, mine æggestokke (jeg var jo i et lykkelig forhold, og skulle ikke have flere børn ), men blev skilt 4 år senere, nu har jeg jo så mødt kærligheden for knap 3 år siden, han er en del yngere end jeg, og har ingen børn, og efter laaaang tids, overvejelse, er vi nu kommet i behandling. Jeg er begyndt på nedregulering, og hold da op hvor en rutsje tur jeg lige kom igennem, men jeg overvandt min frygt for nåle og er nu godt igang :) Rigtig glædelig dag til jer alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Held og lykke med jeres projekt... Og sikker noget bøvl at skulle igennem når du før har fået børn naturligt... Men sådan ved man jo aldrig hvad der kommer til at ske fremover i livet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :) ja det er et værre bøvl, men håber det lykkedes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak skal i have, det er jo stort, er bange og tror er mere bange for at blive skuffet, hvis det bliver alt for svært, vi har dog fået gode odds, jeg har gode æg, og min kæreste har hvad lægen betegner som super sæd. Men de hormoner er ski lidt svære at holde styr på. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER