mino

Trælse tanker

6 indlæg i dette emne

Har bare en rigtig træls dag

Idag er en a de dage hvor jeg har rigtig mange hva nu hvis tanker kan ikke lade være med at tænke på om bebsen nu er ok og hva nu hvis der ikk er hjerte blink ved nf og hvis hvis og hvis :-((

Jeg synes det er så hårdt psykisk at være gravid indtil man begynder at mærke bebsen så er der jo livstegn og forholde sig til

Håber de næste uger kommer til at gå meget meget hurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved præcis hvordan du har det!! Når jeg en dag ikke har symptomer blir jeg helt nervøs og ked af det!! Men så prøver jeg at tænke at de fleste graviditeter jo går helt normale:)

Det skal nok gå det hele!!! Ønsker dig mange positive tanker til NFL scan!! Ellers kan du overveje en tryghedsscan:))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved hvad du tænker. Selvom jeg nu er gravid for 7. Gang, så har jeg "kun" 2 børn - forhåbentligt 3 i det nye år.

Af dårlig erfaring tør jeg følelsesmæssigt bare ikke tro 100% på det før efter NF. Det er mere for at beskytte mig selv fordi min statistik for graviditeter er ret dårlig.

Hvis det er din første graviditet, så synes jeg at du skal forsøge at nyde at du er gravid og ikke være så nervøs. De fleste graviditeter går jo heldigvis rigtig godt uden problemer.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha 7 graviditeter tror vi har det nogenlunde ens jeg har i forvejen 2 børn men dette er min 6 graviditet

Jeg tør heller ikke tro på noget før nakkefold da jeg desværre har oplevet at komme til scanning hvor bebs ikke havde hjerte blink

Heldigvis er jeg da positiv langt de fleste dage men hvor ville det da bare være rart at kunne glæde sig 100 procent

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha 7 graviditeter tror vi har det nogenlunde ens jeg har i forvejen 2 børn men dette er min 6 graviditet

Jeg tør heller ikke tro på noget før nakkefold da jeg desværre har oplevet at komme til scanning hvor bebs ikke havde hjerte blink

Heldigvis er jeg da positiv langt de fleste dage men hvor ville det da bare være rart at kunne glæde sig 100 procent

Uh ja så er vores graviditet-statistik desværre meget ens :(

Har du ikke mulighed for at komme til en tidlig scanning?

Jeg har fået en henvisning til min gynækolog og skal derned i næste uge. Selvom det desværre ikke er nogen garanti for at baby bliver der, så hjælper det lidt på min nervøsitet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikk om lægen vil sende mig til scanning men tror ikk det ville give mere ro alligevel da jeg før har været til scanning i uge 9 der var alt helt fint og fik af vide at hvis man havde set hjertet så var der kun lille risiko for at det ville ende i en sa alligevel endte jeg med at få af vide til n at der ikke var noget blink så må nok bare holde tiden ud til nf

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER