Sandra.B

Melder mig herinde

7 indlæg i dette emne

Så kan jeg vidst rimelig sikkert melde mig ind i denne gruppe :loveshower

Tog i lørdags en meget positiv test, og igen i går :7himmel

det er noget før end vi havde planlagt vi skulle prøve igen.. Har i forvejen den smukkeste og dejligste dreng (Lias) som er blevet et år her den 25 maj! så han bliver en lille strorebror! men vi er nu glade alligevel :yay

Jeg er dog også lide overrasken over de positive test, da jeg tog et par stykker for nogle uger siden som var meget negative! :huh men så troede vi bare jeg var stresset! (er lige flyttet, afsluttet min uddannelse, startet job igen, kørt lias ind i vuggestuen, holdt 1 års fødselsdag og manden er startet nyt job! alt dette skete i maj!! Puha!!) Men så ville jeg lige tag en test for en sikkerheds skyld lørdag, ellers ville jeg hygge med lidt vin! og så var der to røde streger!! :glad

Så nu skal jeg til at bestille tid og lægen og hvad der ellers følger med, med at købe diverse vitaminer og sådan! (manden er sendt i byen i dag)

Men ellers kan jeg fortælle at jeg er en ung mor (25 år på torsdag) som ELSKER at være mor!! Som er gift med min dejlige mand på 2 år, og sammen har vi lille Lias og lille ny på vej :stork

Jeg glæder mig meget til at følge alle jer andre herinde :7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til og tillykke med maven ;-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med :gravid

Velkommen til :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den kommende spir :)

Jeg har selv børn tæt på hinanden - dog lidt længere end der blir mellem dine. 2 år mellem de 2 store, og 20 mdr mellem min mellemste og yngste. - De har så meget glæde af hinanden, så er sikker på at I nok skal blive glade for det!

Jeg er selv gravid med nr 4 - og samme alder som dig - så vi har haft fart på :)

Hvor kommer du fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den kommende spir :)

Jeg har selv børn tæt på hinanden - dog lidt længere end der blir mellem dine. 2 år mellem de 2 store, og 20 mdr mellem min mellemste og yngste. - De har så meget glæde af hinanden, så er sikker på at I nok skal blive glade for det!

Jeg er selv gravid med nr 4 - og samme alder som dig - så vi har haft fart på :)

Hvor kommer du fra?

Rigtig mange tak :rolleyes

Tror nu også vi nok skal blive glade for det!

Jamen jeg kommer fra Karlslunde (hvis du kender det?) hvad med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. Ved ikke hvorfor jeg havde i hovedet at du skulle være med i december-gruppen.. Fjollede mig :D

Men endnu en gang stort tillykke med lillebror/lillesøster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER