mino

Hvornår fortæller i jobbet at i er gravide

3 indlæg i dette emne

Ja overskriften siger jo sig selv ;-)

Jeg ved ikke selv hvornår jeg fortæller det da jeg lige nu er hjemme på forældre orlov med vores yngste søn og skal starte på job igen 1 september efter ca termin skal jeg jo gå fra til barsel ca 24 November så jeg får ikke længe tilbage på jobbet og må nok ærligt indrømme at hvis jeg skal sammenligne med mine tidligere graviditeter så tror jeg slet ikke at jeg kommer tilbage

Jeg har i mine tidligere graviditeter haft problemer med ryg/bækken og forhøjet blodtryk

Jeg arbejder som udekørende ( på cykel ) i hjemme plejen og det er jo ikke fordi vi får mindre og lave ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror jeg fortæller det efter forhåbentlig vellykket NF scanning... så er det en sikkerhed omkring det og jeg kan sige den endelige terminsdato med det samme.. men må sige jeg er nervøs for det.. jeg er nemlig lige komme tilbage, så det er ikke længe de for glæde af mig i denne omgang.. Men jeg tror det er meget forskelligt hvornår folk vælger at fortælle det.. i virkeligheden har de først krav på at vide det 3 mdr. for termin! men jeg kan godt lide at være i god tid! ved at der skal findes en vikar og sådan, så det er ikke lige til! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har allerede fortalt det, da det ville være det mest optimale for de kollegaer jeg har, der kun er ansat i vikariater. Jeg arbejder som lærer, hvor det pt. er så godt som umuligt at få job, så de kollegaer jeg har, der er ansat i vikariater klynger sig selvfølgelig til dem, og ved at jeg har fortalt, at jeg er gravid, kan de muligvis få forlænget deres vikariater :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER