linen

Dette sker for mig

7 indlæg i dette emne

Har lige brug for lidt aflast og råd.

Ved min første/seneste fødsel bristede jeg og blev inkontinent, jeg har så fået 4 operationerog har siden maj sidste år fungeret ok. Men efter jeg er blevet gravid igen har jeg fået problemer med inkontinens og det er blevet værre og værre, så i fredags var jeg indkaldt til undersøgelse på hospitalet. I telefonen havde de talt om et karteter, ikke rart, men det var det jeg havde set som wortcase.

Nå men jeg tropper op på sygehuset og ender at være igennem 2 timers undersøgelser på alle leder og kanter i "undervognen" med scanning og remedier, ikke det fedeste i verden og konklusionen den værste - 2 nye operationer, den første den 31. juli og den anden 3 mdr. efter fødselen.

Den første operation er for at afhjælpe i graviditetn og vil rive noget af det, der er lavet op og den anden skal så lave det forfra/nyt. Det kan jeg bare ikke rigtig overskue.

Lægen anbefalede mig at få lavet operationer, men jeg er lidt i tvivl om, jeg synes det er en god ide med operation under graviditeten - men omvendt er jeg træt af lækage flere gange dagligt.

Hvad ville du/i gøre hvis det var jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad har du fået af oplysninger omkring hvilken indflydelse operationen har for din baby? Det ville jeg ihvertfald tage med i overvejelserne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad har du fået af oplysninger omkring hvilken indflydelse operationen har for din baby? Det ville jeg ihvertfald tage med i overvejelserne.

Ingen indflydelse på baby. Jeg skal i narkose, men samme narkose som bruges ved kejsersnit.

Det er blære og urin rør, der skal opereres/røres ved og det foregår ved snit i lår og indføring af kamera mv. så det skulle på ingen måde genere baby. De skal ind og klippe en slynge over og tjekke gennemløb fra blære.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror umiddelbart jeg ville vente til efter fødslen. Det lyder jo umiddelbart som du har skrevet det at den de vil lave nu er en midlertidig løsning hvorefter de vil lave det om efter fødslen. Lyder lidt dobbelt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså det er ikke en god melding fra lægen nej, men jeg ville få operationerne hvis lægerne vurdere at det ville være bedst på lang sigt! :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh hvor er det træls :( Kan da godt forstå, at du er nervøs for en operation....Det er kun dig der kan træffe den beslutning!

Jeg er også inkontinent og ha r altid været det. Det er så pga. en overaktiv blære og lægerne mener ikke de kan gøre noget ved det i form af en operation. Derfor er jeg da lidt "misundelig" på dig ;) Ville ønske der kunne gøres noget, da jeg også har store lækager flere gange om dagen :(

Det gør godt nok noget for ens livskvalitet, sys jeg efterhånden. Det er også blevet mere og mere ved mig her i graviditeten :(

SÅ, vil da også bare sige, at jeg forstår dit problem!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oev! bearhug.gif

Jeg ved desvaerre ikke, hvad jeg selv ville goere, men haelder til at vente til efter foedslen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER