Stbaby

Facebookhjælp - igen

4 indlæg i dette emne

Håber der er nogen af jer facebookkyndige der kan hjælpe mig :)

Jeg er medlem af en offentlig facebookgruppe og alle mine venner kan se mine opslag eller kommentarer i denne gruppe. Er det muligt (og hvordan?) at slå det fra så det kun er dem i gruppen der kan se det?

Er jo netop i den gruppe fordi de ting jeg snakker om derinde er for de folk. Ting som mine alm. venner ikke gider at høre om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du fundet ud af hvordan man gør? Det vil jeg nemlig også riiigtig gerne vide...

Håber der er nogle der kan hjælpe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vidst kun admin. af selve gruppen der kan gøre så ingen andre kan se dine kommentarer etc. Det gøres ved at gruppen bliver hemmelig, lukket eller hvad man kalder det. Sålænge gruppen er åben, så kan alle se hvad der sker i gruppen og dine venner kan se dine kommentarer etc. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vidst kun admin. af selve gruppen der kan gøre så ingen andre kan se dine kommentarer etc. Det gøres ved at gruppen bliver hemmelig, lukket eller hvad man kalder det. Sålænge gruppen er åben, så kan alle se hvad der sker i gruppen og dine venner kan se dine kommentarer etc. :)

lige præcis...jeg er medlem af flere grupper derinde som er lukket grupper og så kan alle de andre ikke se det..Så du må have fat i admin og få personen til at ændre det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER