liva30

Bare en dag :0(

11 indlæg i dette emne

En dag uden kvalme det er mit store ønske!! Jeg kan slet ikke finde glæden lige pt. Det hele er træls, og det er jeg rigtig ked af! Ville så gerne glæde mig over de 2 små i maven, men kvalme og opkast fylder hele dagen!! Er der slet ikke andre end mig der har det dårligt??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram :kram :kram :kram :kram

Jeg har det - heldigvis - ganske fint. Jeg er ikke engang sindssygt træt. Jeg skal bare undgå pasta og fastfood, så er der ingen kvalme her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dag uden kvalme det er mit store ønske!! Jeg kan slet ikke finde glæden lige pt. Det hele er træls, og det er jeg rigtig ked af! Ville så gerne glæde mig over de 2 små i maven, men kvalme og opkast fylder hele dagen!! Er der slet ikke andre end mig der har det dårligt??

På besøg fra juli - jeg håber du slipper for kvalmen snart :kram2 Jeg ved hvor hårdt det er.

Jeg har været så uheldig, at jeg har haft kvalme og :puke siden jeg nåede 6+1 og er 34+4 i dag, så jeg er ikke noget godt eksempel. Håber bare du slipper før det, for det er virkelig hårdt :( Håber du slipper helt for det, så snart du har passeret 12 uger - og selvfølgelig også gerne før.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker!! Nu ligger jeg bare i min seng og her bliver jeg til jeg skal hente barn kl 16

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På besøg fra oktober.

Åh ja jeg forstår dig. Jeg er heller ikke et godt eksempel. Har haft kvalme og opkast siden 4+? Og har det stadig og er nu 19+1. Jeg får medicin mod det når det er slemmest for ellers kan jeg slet ikke leve.

Håber det går over for dig snart :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blev til at jeg hentede barn og satte en film på og lagde mig på sofaen, til manden kom hjem. Han laver mad og jeg ligger i sengen!! Totalt ynkeligt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man få noget ved lægen?? Det skal da undersøges!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får piller der hedder ondasetron 4 mg, efter behov. men tror ikke lægerne giver dem da de er ret kraftige. Jeg fik dem fra hospitalet da jeg blev indlagt fordi jeg havde tabt mig i vægt og havde det virkelig dårligt.

Jeg kunne så heller ikke holde noget i mig overhovedet, alt røg op lige med det samme. selv en tår vand, eller en bid kiks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lever med kvalme og sure opstød nærmest dagligt og har gjort det i mange år. Har fået diverse medikamenter i håb om at det skulle hjælpe men intet har indtil videre hjulpet og lægerne ved ikke hvad det er, andet end det skulle være min mavesyre.

Pga det skal der nærmest ingenting til før jeg :puke. Det kan være et host eller en lugt, eller tanken om noget ulækkert.

Ville du på den anden side slippe med kvalmen og undvære de 2 små i maven?

For jeg vil hellere end gerne overtage kvalmen, men vil ha de 2 små purke med :lol

Du får lige :kram fordi man altid kan bruge sådan et

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

på besøg fra september.. jeg er 22+5 idag mener jeg og har stadig lidt kvalme og sindssyg halsbrand.. jeg kastede også op hele tiden, fik primperan, som dog ikke hjalp meget.. men tilgengæld var jeg meget modtagelig for akupunktur, det dæmpede kvalmen til kun et par gange om ugen og tilsidst forsvandt den næsten.. og hver gang den kommer tilbage tager jeg bare til læge og får sat nåle i..!! det virker på mig - jeg tror ikke på alternative behandlinger MEN nu har det hjulpet begge graviditeter, og jeg forstår det ikke..!! seaband virkede slet ikke selvom det er akupuntur ligende.. men nålene var fantastiske..!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg vil ikke undvære de 2 i maven det er helt sikkert!! Og jeg burde nok heller ikke klage. Men man når bare lige det punkt hvor det hele kan gå a H til og det var så lige i går! ;0) I dag er jeg stadig ikke på toppen men det er bedre end i går! Jeg skal prøve det akupunktur det er helt sikkert, jeg er klar til det hele! Bring it on!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER