blomst27

Gravid i Brasilien

38 indlæg i dette emne

hej i søde piger! Var lige en uge i Peru på ferie og det var skønt, selvom den tynde luft i 3800 m hoejde var lidt hård...selvom jeg dyrker meget sport etc så kunne jeg næsten ikke gå op af træpper uden at føle mig som en meget gammel dame med astma!!! <_<

Har i egentlig også oplevet at jeres hjerte slår kraftigere nu?? selvom vi ikk er sååå langt henne :unsure

Nå, jeg skal til scanning idag- er 7+5 og for 2 uger siden var det jo for tidligt at se noget andet en blommesækken så jeg er virklig spændt og lidt nervøs også, for hvad hvis der nu ikke er noget :blink

Skriver lige når jeg er hjemme igen i aften brasiliansk tid!

ihhhhh, elsker dette forum!! :kram2

Lyder skønt med ferie. Pt. pruster jeg mere end en flodhest efter et marathon! Jeg har halsbetændelse og den værste forkølelse ever, så jeg kan slet ikke trække vejret uanset hvor jeg er :D

Mht. hjertebanken, så har jeg ikke tænkt over, at det skulle slår kraftigere, men det er vel ikke unaturligt, hvis hjertet slår en smule hurtigere for at få den øgede blodmængde rundt i kroppen? Ja, jeg ved det ikke, det er bare et gæt :)

Håber du får en dejlig scanning i dag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber du har haft en god scanning glæder mig til at høre om det ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

juhuuuu alt gik godt :loveshower

Der var en fin "klump" med et blinkende hjerte som vi også kunne høre :glad Det var virklig dejligt og fællede lige en tåre- måske lidt overdreven når den er så lille, men var bare så nervøs før!

Han mente jeg nok var 7+1 men ville ikke ændre datoen indtil NF scan om nogle uger, da det giver et meget mere nøjagtigt resultat. så indtil videre er det stadig den 25. Januar :gravid

Til dem der skal til tryghedsscan snart så ønsker jeg jer en dejlig oplevelse!!! Og mange positive kram til dem der desværre havde en dårlig oplevelse :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre du havde en god scanning ;-)

Kan sagtens forstå du fældede en tåre det er så stort når man får lov at kigge indenfor til baby ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre du havde en god scanning ;-)

Kan sagtens forstå du fældede en tåre det er så stort når man får lov at kigge indenfor til baby ;-)

Tak søde!

ja, det er ret vildt hvor hurtig man bliver knyttet til den lille :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skoent loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skoent loveshower.gif

:kram TAK - og skal du ikke snart føde? hehe :stork

Håber du nyder de sidste dage og den lille Noah skal nok komme når det passer ham :baby1 :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået svar fra testen, endda tidligere end forventet og det blir en ...

PIGE :loveshower

Jeg blev helt varmt om hjertet da jeg så det! :biglove Selvom jeg egentlig havde ønsket mig en dreng, men det er jo ligemeget, måske med næste barn så hahaha. Bare det er sundt og glad. det er jo det vigtigste! :gravid

Nu kan jeg så også rigtig kigge efter tøj etc. fordi indtil videre har jeg kun kigget på drengetøj i butikkerne :unsure hehe.

Nå, ville bare dele den nyhed, om 18 dage står den på NF scan og så kan jeg endelig fortælle det på arbejde, det er SÅ svært ikke at sige noget :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med pigen. Det er skønt at have en pige :balloons

Hvordan er testen taget?? Jeg kan godt huske det er anderledes i Brasilien, men kan de vide kønnet ud fra moderkageprøve eller fostervandsprøve, og gør alle bare det som standard i Brasilien?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din lille pige :loveshower

Ang. kraftigere hjerteslag - jeg har det også. Og det startede tidligt for mit vedkommende. Min jordmoder forklarede at jeg jo har fået en del ekstra blod, og det trykker selvfølgelig på blodkarrene. Så det er helt normalt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med pigen. Det er skønt at have en pige :balloons

Hvordan er testen taget?? Jeg kan godt huske det er anderledes i Brasilien, men kan de vide kønnet ud fra moderkageprøve eller fostervandsprøve, og gør alle bare det som standard i Brasilien?

Hejsa og tusind tak:)

Nej det er bare en helt almindelig blodprøve, altså fra min arm. synes også det er vildt og forstår ikke helt hvordan de gør. Men det er total standard her.måske noget med hormonerne? :unsure men når vi nu fik det tilbudt og det ikke var farligt så kunne vi jo godt gøre det. Nu kan jeg også snart købe noget pigetøj i dk hehe :shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din lille pige :loveshower

Ang. kraftigere hjerteslag - jeg har det også. Og det startede tidligt for mit vedkommende. Min jordmoder forklarede at jeg jo har fået en del ekstra blod, og det trykker selvfølgelig på blodkarrene. Så det er helt normalt :biglove

Mange tak! :loveshower

Godt jeg ikke er den eneste så hehe :whistling men den forklaring gir god mening også. Læste man får op til 50% ekstra blod!! Crazy :kuller

:balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor vildt, at du allerede kender kønnet! Er lidt misundelig, for nu hvor der er udsalg alle steder, kunne det jo være rart at gå lidt shop amok :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER