fuglemor

Uro i kroppen

8 indlæg i dette emne

De sidste to dage har jeg oplevet at have en helt ufattelig uro i kroppen, samtidig er det begyndt at gøre ondt når jeg går. Smerten sidder helt nede forneden hen over symfysen føler hun står og trykker helt vildt langt nede. Har idag nærmest sovet dagen væk og kunne sagtens sove igen. Har svært ved at sidde da jeg igen får en vild trykken forneden og føler der er plads mangel. Andre der har oplevet det? Glæder mig meget til at komme til jordemoder imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De sidste to dage har jeg oplevet at have en helt ufattelig uro i kroppen, samtidig er det begyndt at gøre ondt når jeg går. Smerten sidder helt nede forneden hen over symfysen føler hun står og trykker helt vildt langt nede. Har idag nærmest sovet dagen væk og kunne sagtens sove igen. Har svært ved at sidde da jeg igen får en vild trykken forneden og føler der er plads mangel. Andre der har oplevet det? Glæder mig meget til at komme til jordemoder imorgen.

Følger lige med - har det på nøjagtig samme måde :( Troede det var pga. en gåtur i går samt at jeg ikke rigtig havde mærket noget til den lille i formiddag - men der har så siden været god kontakt til Blop :wub Uroen har varet ved hele dagen og der er ingen ændring. Jeg har sovet en del i eftermiddag, men er stadig total groogy og træt. Det "sjove" er, at vi jo faktisk har termin samtidig :o

Håber der er nogle, som har nogle gyldne ord :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal nok skrive hvad min meget dygtige jordemoder siger imorgen. Jeg er heller ikke bekymret for lillefisen for hun er også vældig aktiv. Men hun må da godt lige vente et par uger endnu. Jeg plejer at føde før tid, er det din første? Det gode er at hun/ de er så store at de fint kan klarer sig hvis de skulle finde på at blive for nysgerrige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal nok skrive hvad min meget dygtige jordemoder siger imorgen. Jeg er heller ikke bekymret for lillefisen for hun er også vældig aktiv. Men hun må da godt lige vente et par uger endnu. Jeg plejer at føde før tid, er det din første? Det gode er at hun/ de er så store at de fint kan klarer sig hvis de skulle finde på at blive for nysgerrige.

Som sagt har min lille bandit været ret inaktiv siden i går, men jeg troede det skyldes jeg har haft mange smerter i lænden og bækken - så kan man godt "fjerne fokus" og troede det var derfor. Men det hjalp at skrive om bekymringen herinde - så skal jeg love for, at jeg fik et los :biglove Så der skulle bare lige sendes tanker i retning af maven, så kom der gang i den lille :D Har prøvet det før med mindre aktivitet, men har efter der "rigtig er kommet liv" fundet ud af, at jeg kan "kanalisere" kontakt til den lille ved at smide mig på sofaen, slappe af også snakke med ham/hende, så kommer der en reaktion :) :loveshower

Det er mit første barn, så jeg aner intet om noget som helst :rolleyes Er også bange for at overfortolke, så blev faktisk lettet over at læse, at en anden havde oplevet det samme :blush Jeg har ellers tænkt, at det var den famøse gåtur i går, som virkelig har hevet tænder ud :rolleyes

Lad os håbe, at det ikke er fordi de små vil ud til os endnu - de må gerne vente lidt endnu :) Vi er slet ikke klar, men det kan vi så blive :P

Har du også løbet meget på toilettet for at tisse? Min tissetrang har været helt vild både i går og i dag.. Jeg kom i fredags i en penicillinkur pga. blærebetændelse, men den er jeg færdig med i morgen, så blærebetændelsen burde ikke kunne have en betydning :unsure Regner stærkt med, at det er den lille som stamper på mors blære :rolleyes

Er glad for du lige vil skrive, hvad jordemoderen siger - er spændt på, om uroen nu fortsætter.. Det er lidt en sær fornemmelse :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste to dage har jeg oplevet at have en helt ufattelig uro i kroppen, samtidig er det begyndt at gøre ondt når jeg går. Smerten sidder helt nede forneden hen over symfysen føler hun står og trykker helt vildt langt nede. Har idag nærmest sovet dagen væk og kunne sagtens sove igen. Har svært ved at sidde da jeg igen får en vild trykken forneden og føler der er plads mangel. Andre der har oplevet det? Glæder mig meget til at komme til jordemoder imorgen.

Jeg har det på samme måde, troede bare at pinsen havde taget hårdt på mig Hehe :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft samme følelse og fik af vide at de er plukveer som virkelig er igang men glæder mig til at høre hvad din jordmoder siger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes også at jeg er noget tynget her under denne graviditet og kan nu mærke øget pres på. Har ved de to første kunnet alt muligt vaskede lofter/vægge/

kravlede rundt og vaskede gulve/motionere mm til jeg gik i fødsel. Denne gang kan jeg her fem uger før knap komme ned og samle noget op fra gulvet, lave små løft, gå lidt uden at det er forbundet med små smerter. Har i det sidste døgn pludselig fået plukveer(har ikke haft nogen ved de to første) som er der en stor del af tiden. håber ikke at det er tegn på at fødslen snart går i gang. Der må godt lige gå et par uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld jeg ikke har ået skrevt før. Min jordemoder tjekkede mig igennem og sagde at hun slet ikke var bekymret, hun tror noget af det jeg oplever skyldes at den lille fis står og smuttet op og ned i bækkenet hvilket er typisk specielt for flere gangs fødende. Hun tror ikke jeg går tiden ud men tror heller ikke at jeg føder en af de næste dage. Ved ikke om i andre kan bruge det til noget. Hvis i stadig er usikre synes jeg i skal spørge jeres jordemoder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER