Solvej99

Funcakes marcipan og fondant

7 indlæg i dette emne

Jeg har besluttet mig for at gøre et forsøg på at lave en kage til Theos 1 års fødselsdag. Jeg har aldrig prøvet alt det med fondant og marcipan før :blush

Min plan er at overtrække kagen med fondant og lave figurer af marcipan.

MEN jeg vil gerne lige lave en prøvekage først. Mit spørgsmål er derfor hvor længe marcipan og fondant kan holde sig, når pakken er åbnet?

Jeg tænkte at jeg lige så godt kunne bestille de mængder jeg skal bruge i alt både til prøvekage og den rigtige kage. Men da der stadig er 2 mdr. til hans fødselsdag vil jeg lige være sikker på at det ikke er fuldstændig spild af penge at købe det hele nu? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har besluttet mig for at gøre et forsøg på at lave en kage til Theos 1 års fødselsdag. Jeg har aldrig prøvet alt det med fondant og marcipan før :blush

Min plan er at overtrække kagen med fondant og lave figurer af marcipan.

MEN jeg vil gerne lige lave en prøvekage først. Mit spørgsmål er derfor hvor længe marcipan og fondant kan holde sig, når pakken er åbnet?

Jeg tænkte at jeg lige så godt kunne bestille de mængder jeg skal bruge i alt både til prøvekage og den rigtige kage. Men da der stadig er 2 mdr. til hans fødselsdag vil jeg lige være sikker på at det ikke er fuldstændig spild af penge at købe det hele nu? :unsure

Husk at kagen skal smøres op inden du putter fondant på så den bliver mere "lige" :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at kagen skal smøres op inden du putter fondant på så den bliver mere "lige" :rolleyes

Det ved jeg, men tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer at sige 3 måneder, men så skal det også pakkes virkelig godt ind!

Og godt valg af mærke. Jeg elsker FunCakes, men hvis du bestiller fra Holland (www.deleukstetaartenshop.nl), så synes jeg faktisk at du skal prøve Satin Ice. Fantastisk let at arbejde med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer at sige 3 måneder, men så skal det også pakkes virkelig godt ind!

Og godt valg af mærke. Jeg elsker FunCakes, men hvis du bestiller fra Holland (www.deleukstetaartenshop.nl), så synes jeg faktisk at du skal prøve Satin Ice. Fantastisk let at arbejde med.

Super :super

Tusind tak for dit svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super :super

Tusind tak for dit svar :)

Og nu fik du lige mig til at gå ind på siden. Ihhh, nu ryger hele den løn! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu fik du lige mig til at gå ind på siden. Ihhh, nu ryger hele den løn! :whistling

Hi hi... Ja, man kan altså hurtigt bruge mange penge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER