Joxi

En super hårkur søges!

10 indlæg i dette emne

Jeg har meget fint (og fladt <_<) hår, som let bliver slidt og knækker. Jeg har aldrig brugt hårkur før, men nu er jeg altså træt af livløst og glansløst hår!

Hvilken hårkur er jeres yndlings? Hvilken virker bedst for jer? Køber i eller laver i selv? Dyr eller billig.. Smid jeres bedste hårkurs tip, hvis i vil dele, i det sunde, bløde og lækre hårs navn :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Før der blev erklæret parfumefri i vores hjem var jeg rigtig glad for den hårkur, man kunne købe hos Paul M (eller er det Poul M?) frisører. Den gav meget, selv hvis man bare lige hurtigt brugte den, men hvis jeg tog mig tid til at have den i, i en tyve minutter, så blev mit (flade, flyvske skandinaverhår...) læææææææækkert blødt og medgørligt :loveshower Tror den koster omkring 200 kr, men den er ok drøj i brug synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok ikke en hårkur, men jeg vil anbefale Marrocan Oil (staves).. Det er en olie til håret - det bliver bare SÅ dejligt og blødt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sebastian Nr. 9loveshower.gif

Leave in og kan ogsaa bruges til at style med cheerleader3.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh! Øhm.. Kunne i også lokkes til at fortælle hvor i køber det? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før der blev erklæret parfumefri i vores hjem var jeg rigtig glad for den hårkur, man kunne købe hos Paul M (eller er det Poul M?) frisører. Den gav meget, selv hvis man bare lige hurtigt brugte den, men hvis jeg tog mig tid til at have den i, i en tyve minutter, så blev mit (flade, flyvske skandinaverhår...) læææææææækkert blødt og medgørligt :loveshower Tror den koster omkring 200 kr, men den er ok drøj i brug synes jeg :)

Den lyder lækker! Vil se om den kan købes online.. Bor langt ude på landet :-P tror jeg skulle helt ind mod storbyen for finde den ellers.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den lyder lækker! Vil se om den kan købes online.. Bor langt ude på landet :-P tror jeg skulle helt ind mod storbyen for finde den ellers.

Den har fået lidt nyt design siden sidst jeg købte en, men er 99% sikker på at det er denne her: http://www.poulmshop.dk/shop/paul-mitchell-hair-573p.html (og den var ikke så dyr, som jeg troede og endda på tilbud ;))

Jeg synes i hvert fald at den var fantastisk. :loveshower Brugte så ikke nogen plejende shampoo samtidig, men "bare" neutrals... Ved ikke om det ville blive for meget pleje ellers... Men det fungerede rigtig godt for mit hår at vaske det hver dag i neutral, og så bruge hårkuren 1-2 gange om ugen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak tøser! Jeg tror jeg vil prøve begge med mellemrum og se om de virker for mig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg koeber Sebastian nr. 9 hos frisoeren, men mon ikke den ogsaa findes online :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER