Økonom

3D scanning

12 indlæg i dette emne

Så har vi bestilt tid til 3D scanning d. 21 juni.

Mine forældre og svigerforældrene har jo spurgt gang på gang om de må komme med på sygehuset til scanning..... men der må kun komme 1 person med og det er jo selvfølgelig min mand. Da det er begge bedsteforældres første barnebarn, de aldrig selv har fået foretaget en scanning osv osv.... har vi besluttet at give dem denne oplevelse :)......... De glæder sig helt vildt og har allerede taget fri fra arbejde for at deltage.

Jeg glæder mig også meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

sikke en dejlig oplevelse :loveshower de altid vil huske :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh!! Skønt :D

Vi bestilte faktisk også tid i går, men dog allerede til på Fredag d.1 Juni :) Min mand har fri denne dag (han har taget så meget fri til alle jordemoder besøg, læge besøg osv. osv. Som jeg hele tiden skal til, så han når ikke at tjene penge ;) Han er jo provisions lønnet, så det skal også passe lidt ind hos ham) og vi har nogle timer inden vi skal mod Jylland v.13 tiden (skal til sølvbryllup hos min moster og onkel).

Vi valgte også denne dag, fordi vi skal være hos mine forældre og så kan de billederne :D Vi har ikke sagt noget til dem, så det bliver en lille overraskelse :)

Så på fredag kl.9.15 skal vi til 4D scanning :D Glææææder mig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh!! Skønt :D

Vi bestilte faktisk også tid i går, men dog allerede til på Fredag d.1 Juni :) Min mand har fri denne dag (han har taget så meget fri til alle jordemoder besøg, læge besøg osv. osv. Som jeg hele tiden skal til, så han når ikke at tjene penge ;) Han er jo provisions lønnet, så det skal også passe lidt ind hos ham) og vi har nogle timer inden vi skal mod Jylland v.13 tiden (skal til sølvbryllup hos min moster og onkel).

Vi valgte også denne dag, fordi vi skal være hos mine forældre og så kan de billederne :D Vi har ikke sagt noget til dem, så det bliver en lille overraskelse :)

Så på fredag kl.9.15 skal vi til 4D scanning :D Glææææder mig!!

Årh, jeg glæder mig SÅ meget til at høre om de scanninger. Vi er også blevet enige om at få lavet sådan en, men det bliver først om en måneds tid. Hvordan ser du mon ud, søde lille Fister i min mave?! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor spændende...!!!

Den scanningsklinik vi skal på, ville først lave scanninger når jeg var i uge 28-32. Så fik man mest ud af det mente de. Er nu sikker på i også får gode billeder med hjem. Vores scanning varer 45 minutter og kommer igennem 2d/3d og 4d.... Ihhh jeg glæder mig. Bare at få et glimt af lillepigen bliver stort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal forbi samme scanningsklinik, hvor vi også var til kønsscanning - altså scanningsjordemoderen. De skriver (mener jeg) at man kan få den foretaget fra uge 20-40.. :)

Derfor tænkte vi - nu passer det også virkelig godt ind i vores kalender! Så vi er spændte!! Vi får også en jordemoder konsultation med i prisen.. ikke at det er noget jeg er i mangel af :) Men det er samme pris, som andre steder.. Så hvorfor ikke!? Og hun var så sød sidst. Så ja glæææder mig :)

Og "Fister", jeg kan anbefale scanningsjordmoderen! De ligger i slagelsesgade på Østerbro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kommer også tilbage til samme klinik som vi fik lavet kønsscanningen ved... de var så gode til at forklare... og jeg var så skuffet efter misdannelses scanningen på sygehuset, at jeg trænger til at få sat ord på hvad det er vi ser :)

Nu er der bare længe til synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg synes også misdannelsesscanningen var sådan lidt blaaa.. Men det synes jeg både NF og MD scanningen var, både at se, billeder og forklaringsmæssigt! Har i den grad haft en meget mere positiv oplevelse med de scanninger vi har været til udover sygehusets! Det er lidt øv synes jeg!

Men glæder mig i den grad til på fredag - bliver så spændende!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra oktober :)

Jeg har også været til kønsscanning i slagelsesgade østerbro, hun anbefalede at få 3D scanning mellem uge 28-30 så fik man mest ud af det. Men heller ikke senere end det sagde hun, for så var det svært at se noget.

Hun er så sød hende derinde, og vi overvejer meget at bestille en 3D scanning :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra oktober :)

Jeg har også været til kønsscanning i slagelsesgade østerbro, hun anbefalede at få 3D scanning mellem uge 28-30 så fik man mest ud af det. Men heller ikke senere end det sagde hun, for så var det svært at se noget.

Hun er så sød hende derinde, og vi overvejer meget at bestille en 3D scanning :loveshower

Ok - kunne være jeg lige skulle ringe derind og høre ad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja gør da det...

Jeg fik at vide at før uge 28 var ansigtet ikke helt så detaljeret som det er fra uge 28..... og efter uge 30 ville der være noget mindre fostervand, og det ville resultere i dårlige billeder... Tror da det er en stor oplevelse alligevel.... uanset hvilken uge det er.... de optimale billeder får man i uge 28-30 ifølge den privat klinik vi skal besøge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi lavet tiden om til d.18 Juni i stedet for :) Så skulle vi være dækket ind ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER