Natascha Arnvig Nielsen

Hvad giver i jeres små pus på

4 indlæg i dette emne

Til jer der har født.

Hvad giver i jeres små pus på af tøj når i er udenfor i denne varme??

Vores store pige er jo vinterbarn, så synes det er utroligt svært at finde ud af hvad hun skal have på i denne varme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har godt nok født 12. April. Men vores datter har en kortærmet Body på. Strømper, sommerbukser. Om aftene får hun en cardigan på også. Når vi køre barnevogn er det i overnævnte uden dyne eller tæppe. Dog med en slutteklud tæt om hovedet så ørene er dækket, når hun sidder ved mig tager jeg ofte bukser og sokker af hende da vi ellers begge bliver gennemblødte :-) håber det hjalp lidt :-) mærk på dit barn omme i nakken, så kan du vurdere om det sveder eller fryser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver Tobias en heldragt på og en tynd hue samt hans sommerdyne. Han føles ikke våd eller klam i nakken. Han sover kun ude om formiddagen mens temperaturen ikke er så høj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes også det er svært at beslutte. Men her er det blevet til lang ærmet body med strømper og bomuld tæppe eller dyne over (men ikke pakket ned om ham) når vi er ude og rulle.

Eller en tynd bomulds heldragt med strømper. Har også lagt stoftbleen tæt ved hovedet og så rullet uden kuse.

Men mærker ham tit i nakken for at få en ide om varme status :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER