Camillat

Inkompentente moegskomager!

3 indlæg i dette emne

DO NOT MESS WITH MY SHOES!!!!!!!!box2.gif

Sorry, og jeg ved, at det ikke er et aegte problem i forhold til saa mange andre ting, men jeg maa ud med noget serioest galde over noget inkompetence! Enhver der kender mig fra Bryllupsklar ved, at jeg er glad for sko! Jeg koeber dyre, gode sko i laeder og skind hos mine forskellige skoparadiser, som er sko(designer)fabrikker her i regionen. Jeg har efterhaanden en del gode sko, som jeg vel at maerke ikke har betalt fuld pris for, for der er jeg jo ikke rent oekonomisk. Saa jeg var slemt glad, dengang jeg fandt mine ROEDE LAKBALLERINER paa et ganske saerligt fabriksudsalg - I love themloveshower.gif

Eller... det gjorde jeg angry.gif De traengte til en ny saal paa haelen og jeg ville egentlig godt have laedersaalen betrukket med en af de tynde gummisaaler, nu vi var igang. Her i landsbyen findes en mand, som arbejder inde hos en skomager, som er lidt maerkelig og er mormon, men som foer har saalet mine stoevler. Ikke at jeg har taenkt at det er luksusarbejde, men absolut ikke daarligt arbejde. Altsaa giver jeg landsbymanden mine sko med en dag han er her hos os og taenker, at de er i gode haender og kommer ind til maerkelig mormon. Idag har han saa leveret dem tilbage og svigermor har betalt ham x euro for det arbejde.... Et sandt lortearbejde ohmy.gif

Skoene var fyldt med sort materiale og matte, som i belagt med sorte plamager! Saalen er virkelig uskoen, goer intet godt for mine sko, den er grimt sat paa og har en besynderlig gummefarvedry.gif Jeg floej ned til min mand og svigermor og viste dem det - vi formoder at han har klaret det hjemme i privaten, hvor han har et lille vaerksted. Og man gaar jo ikke lige tilbage til en ven af familien og siger "hoer, du har lavet et arvt daarligt stykke arbejde og skoene er oedelagte - faktisk!" Svigermor synes ikke, det er vaerdens ende og jeg kan da bare koebe nye - ja, men ikke at vi svoemmer i penge og rent principielt, saa skal skomagere bare goere sig umage og udfoere et ordentligt arbejde, ligesom vi andre skal goere os umage! Jeg koeber sko for sjov, men saa sjovt er det ikke, at mine sko skal igennem saadan en daarlig behandling og saa lige dem pokey.gif

Saa er det heller ikke paent af svigermor at grine, naar jeg er sur!

Nu har jeg siddet med en klud og ren alkohol foran aabent vindue og har HELDIGVIS efter flere kvarter faaet alt det sorte grat vaek med knofedt. HELDIGVIS tager lakken ikke skade af alkohol, men havde jo intet at tabe. Saa maa jeg finde mig en ueberdygtig skomager til at loese det saalhelvede, saa det bliver paent og saa skoen kommer tilbage i sin egen flotte standard. Havde engang en stor diskussion med en ligesaa inkompetent Aarhusskomager, der oedelagde et par skindstoevler for ved at saette en saal paa, men endte heldigvis godt efter jeg gik i Paradisgade, hvor byens bedste skomagere findes! Jeg har et par for at tjekke dem ud! Hvis ikke der findes en mindst ligesaa dygtig skomager her, saa kommer de hjem til Aarhus, goer de! smilie_flagge14.gif

Kun det bedste til mors sko 00000858.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:bask :klap Til ham!! Jeg er selv ret glad for sko, og jeg kan fuldt ud sætte mig ind i det! ØV!

:kram Godt at du har "halvt" reddet dem - men FØJ at man selv skal "rydde op" efter andres arbejde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lort i karry og en våd avis i røven på ham :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER