Sandie

Sandie på vej til lækker mor

31 indlæg i dette emne

Hvor hyggeligt.. hvor mange kg skal du af med ?

Vægten i dag siger 80,8 kg og jeg skal gerne ned på 60 kg - så omkring de 20 kg skal jeg af med :o

Men jeg tager det stille og roligt og så går det nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vægten i dag siger 80,8 kg og jeg skal gerne ned på 60 kg - så omkring de 20 kg skal jeg af med :o

Men jeg tager det stille og roligt og så går det nok :)

Du kan sagtens, jeg tror på dig :) jeg har nu "kun" 10 tilbage, men de bliver sværre og sværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik der et år efter fødslen... og stadig ikke nåede mit mål.. Min søn er verdens nemmeste dreng så har ikke undskyldninger der. men det kom alligevel bag på mig hvor hårdt det var at blive mor til 2.. for første barnet kræver en del.. og samvittigheden over at hente unger 15 min senere så der tid til trænning det var der ikke plads til :( Men jeg er blevet bedre til at forstå oppe i hovedet at de godt lige kan være i instutionen 5 min mere så jeg lige kan nå at træne lidt.. og så jeg blevet bedre til at hente dem på cykel..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra December - Maj

164980_10151365014842757_1435012323_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan da tydeligt se forskel! Godt gået :)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg min fedtprocent måler.. Er nede på en vægt det jo egentlig er OK (62-63kg) men jeg har meget fedt endnu.. Så nu handler det om at sænke fedtprocenten end at tabe almindelige kg.. (ja muskelmassen måtte da gerne stige, men det vidst mere ønsketænkning ;) )

Pt. ligger min vægt på 62,7 kg med en fedtprocent på 32% og den skulle jo så gerne ned på 25%

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER