TroldeMor

Et godt tilbud på en spændende deodorant

11 indlæg i dette emne

Jeg så lige dette tilbud på en deodorant som skulle være både fantastisk effektiv og meget skånsom..... Uden parabener, parfume og farlige konserveringsmidler... Og godkendt af astma-allergi Danmark :loveshower

Den skulle virke i ikke mindre end 5 dage, med bare én påføring (manuel pumpe deo).... Også selv om man går i bad og vasker sig.....

Deodoranten hedder Safety5days og tilbudet (og mere info) er HER

:balloons

Endnu mere Info om deodoranten HER

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

lyder spændende, men ved nu ikke om jeg tror på den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lyder spændende, men ved nu ikke om jeg tror på den...

Nej, jeg synes også det lyder for godt til at være sandt..... Men kunne da være spændende hvis nogen kendte til den, eller købte den og meldte tilbage :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej jeg håbede jo på, at du købte den :whistling og ville give en anmeldelse.

Men jeg tror, jeg heller ville bruge mine penge på at købe den der krystal ting hos matas :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej jeg håbede jo på, at du købte den :whistling og ville give en anmeldelse.

Men jeg tror, jeg heller ville bruge mine penge på at købe den der krystal ting hos matas :)

Har købt den :badgirl :whistling Det blev jeg jo lissom nødt til når ingen andre ville :D :P

Jeg har også en krystal-deo, (do2) og den er jeg faktisk rigtig glad for..... Men vil da lige have den her prøvet af også... Tænk hvis det rent faktisk virker :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt den :badgirl :whistling Det blev jeg jo lissom nødt til når ingen andre ville :D :P

Jeg har også en krystal-deo, (do2) og den er jeg faktisk rigtig glad for..... Men vil da lige have den her prøvet af også... Tænk hvis det rent faktisk virker :7himmel

nice, glæder mig til at høre anmeldelsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nah.... Man skal bare vaske sig grundigt med sæbe under armene hver dag, så lugter man altså ikke af sved- uanset om man dyrker sport eller ej :) Jeg bruger neutral håndsæbe under armene hver morgen..

Eller er den her genial- og mere naturlig: http://www.worldcare.dk/index.php?show=tdeo&theme=turkis&l1=6&l2=0&l3=0

Det virkede også for mig..... Indtil jeg blev gravid ;)

Bruger normalt også do2, men blev nysgerrig på denne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virkede også for mig..... Indtil jeg blev gravid ;)

Bruger normalt også do2, men blev nysgerrig på denne...

Jeg burde skifte "man" ud med "jeg".. Det var ikke meningen at jeg ville lyde bedrevidende :) - jeg har blot rigtig god erfaring med den fremgangsmåde- selv under graviditet og her efter... Synes måske ikke den Deo du liker til virker så gennemskuelig ifht hvad der rent faktisk kommer i den?

EDIT: havde ikke lige set den udvidede info :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har flere gange brugt Safety5 og DET VIRKER. Jeg vil dog sige det ikke virker 5 dage, men nærmere 3. Og synes effekten forsvinder hvis jeg barbere mig under armene dagen efter jeg har taget den på.

Den svier lige når man påføre den, men så hverken lugter eller sveder man i min 3 dage. ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg burde skifte "man" ud med "jeg".. Det var ikke meningen at jeg ville lyde bedrevidende :) - jeg har blot rigtig god erfaring med den fremgangsmåde- selv under graviditet og her efter... Synes måske ikke den Deo du liker til virker så gennemskuelig ifht hvad der rent faktisk kommer i den?EDIT: havde ikke lige set den udvidede info :)

Det helt okay, MAN kommer nemt til at generalisere når MAN finder noget der virker :P ;)

Det er også derfor jeg er lidt tvivlende omkring den der safety5..... Det lyder for godt til at være sandt, uden der er skidt i.....Men jeg kan ikke finde noget kritisk om den nogen steder, og synes heller ikke ingredienserne giver anledning til bekymring.....

Men jeg vil nu alligevel holde øje med om der dukker noget op :)

Jeg har flere gange brugt Safety5 og DET VIRKER. Jeg vil dog sige det ikke virker 5 dage, men nærmere 3. Og synes effekten forsvinder hvis jeg barbere mig under armene dagen efter jeg har taget den på. Den svier lige når man påføre den, men så hverken lugter eller sveder man i min 3 dage. ;-)

Det lyder jo altså smart..... Glæder mig lidt til den lander i postkassen så jeg kan få set nærmere på den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER