KatjaB

Melder lige endnu en planlagt ankomst til decembergruppen

6 indlæg i dette emne

Jeg vil egentligt bare hygge mig herinde og følge med i hvordan og hvad i går og tænker på

Her selv haft en masse spørgsmål, som jeg har måtte finde svar på forkellige steder og har manglet nogen, der er ca hvor jeg er, undervejs.

Jeg er 1. gangs gravid og 39 år og føler mig tit lidt på bar bund.

Jeg holder mig fra mange ting, som jeg hører jeg skal holde mig fra. Men prøver at sorterer efter, at jeg jo også skal kunne leve et nogenlunde normalt liv, med omtanke for hvad tingene gør ved det lille liv indeni :biglove

Syntes det er en jungle af regler, man skal sorterer i, specielt omkring kost.

Resten af regler omkring parfume osv. er egentligt fortrinsvis nemt at holde, det bruger jeg simpelthen bare ikke og makeup begrænser jeg til særlige lejligheder og er på jagt efter noget sund makeup, som babyen ikke får for meget glæde af.

Nå det blev alligevel til en lang smørre om lidt af hvert, skriver vist ligeså meget som jeg snakker :oops

Rigtig god graviditet til jer alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til - og tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til.. Og stort tillykke med den lille spire :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tak og i lige måde :) Det er godt nok dejligt er det så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke. Dejligt at møde en jævnaldrende førstegangsfødende :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke. Dejligt at møde en jævnaldrende førstegangsfødende :balloons

Takker :tak

ja, man er jo ikke 20 år mere ;) men det har bare ikke været tiden til at få et barn før nu, ville ellers gerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER