Betty87

Romantik i parforholdet!

7 indlæg i dette emne

Min kæreste og jeg har haft et meget travlt halvt år, hvor han knokler på arbejdet og i en kammerats hus, mens jeg har haft flere jobs og har koncentreret mig meget om træningen og nu vægttab..

Men jeg kunne godt tænke mig at få ordentlig gang i romantikken igen! Så har i nogle gode ting i gør for at få romantikken op at køre..

Nu skal det lige siges, at vi ikke glemmer hinanden. Vi kysser hinanden farvel, goddag og godnat hver dag + det løse :loveshower Nogengange kysser vi endda farvel inden vi går ud med skraldespanden ;)

Vi lægger os ofte til at sove, hvor vi holder i hånden eller holder om hinanden. Og når vi går ude sammen - fx oppe på strøget, så holder vi i hånden..

Men jeg tænker mere i det ekstraordinære.. Og ikke en middag med stearinlys (ikke fordi der er noget galt i det, men det har vi ligesom gjort 100 gange).

Så har i nogle idéer til hvordan vi kan gøre noget specielt - eller nærmere at jeg kan gøre noget specielt!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

-Overrask ham, bare nogle små ting som at købe en lille gave, det kan være alt fra en smart box med oplevelses gaver som i kan bruge sammen, eller en pose af hans yndlings slik.

-køre en tur ud til en park hvor i ikke har været før men hvor i kan gå en tur sammen, når man går bruger man virkelig tiden sammen og på hinanden.

-Du kan også købe billetter til et eller andet i godt kan li.

-Tage på road trip

-skrive et brev om hvor fantastisk han er og læg den på hans hovedpude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gaa en tur i en smuk park

Ud at spise eller en tur paa cafe

Spilaften med backgammon i stearinlysets skaer

Masser af smaa ting i hverdagen - lav god mad eller koeb hans yndlings-et-eller-andet...

iloveyou.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At give ham massage med en god olie med en lækker ( ikke tøset) duft virker altså også rigtig godt :loveshower

Lad ham ligge i bar overkrop på sofaen f.eks. og smør ham godt ind, og massér ham.. sæt god musik på.. ikke noget med tv eller pc. - og Pyt med om du ikke er god til det, bare gør dit bedste :) .

Du mærker hans hud glide og blive varm under dine hænder, og han mærker dine hænder på sin krop, og dit nærvær.. Og så sidder der altså de der .. åh hvad hedder de nu.. De der punkter man reagere på i ryggen også. lad hænderne glide helt op til nakkehårene på ham, og lidt ned af siderne af hans hals ( her sidder der nogle meget stærke reaktions spots) Og så langsomt ned til lænden, og masser så videre lidt inden du gør det igen.

Dét plejer at bringe stor glæde.. Eller det gjorde det dengang jeg havde en kæreste i al fald :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sæt en romantisk cd på om aftenen, og tag en lille svingom i måneskinnet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sæt en romantisk cd på om aftenen, og tag en lille svingom i måneskinnet :loveshower

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER