Joxi

Vin og Nutrilett - Dét skal man altså ikke gøre!

5 indlæg i dette emne

Jeg var på Nutrilett hele dagen igår, med stor sucess.. MEN så igår aftes havde jeg virkelig brug for en "opstrammer" til mine flossede nerver ( :whistling ) Så jeg tog et glas rosévin, hvilket ellers er sjældent for mig.

Jeg siger jer - jeg blev SÅÅ beruset :blink Dét ene glas.. Jeg dinglede i seng bagefter, lettere forundret.

Okay jeg er IKKE vant til at drikke, og gør det næsten aldrig, og jeg opdagede her til morgen at den er på 13%... men alligevel.. ET glas :huh

Det var godtnok en lidt underlig oplevelse :lolhit .. Men ville lige advare.. DONT skake and drink :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hihi... Du får jo heller ikke ret mange kcal indenbord når du bruger shakes, så der er jo ikke meget at stå imod med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi... Du får jo heller ikke ret mange kcal indenbord når du bruger shakes, så der er jo ikke meget at stå imod med!

Nej det ved jeg - men troede godt nok ikke at det ENE glas ville have så stor en effekt :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det ved jeg - men troede godt nok ikke at det ENE glas ville have så stor en effekt :wacko

Haha... nej men det snyder meget.. men okay billig måde at blive fuld på - både pris- og kcalmæssigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... nej men det snyder meget.. men okay billig måde at blive fuld på - både pris- og kcalmæssigt ;)

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER