Guest

Et lille pip

7 indlæg i dette emne

pip pip :)

Manden har nu været hjemme et par måneder og vi var på besøg hos fertilitetsklinikken på Skive sygehus for 13 dage siden.. Der fik vi besked på at gå hjem og komme igang selv de kommende 4-5 mdr for det burde være muligt for os, selvom jeg har PCO - metforminen har dog sat gang i min krop så den fungerer og mandens sædkvalitet er lidt nedsat (i den lave ende af normalt sagde de), men det skulle være nok :)

Imorgen står den på en vandscanning for at se om der er passage i æggelederne, så det er lidt spændende :)

Det er sådan det ser ud her - håber mange af jer allerede har fået jeres babyønske opfyldt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at høre fra dig :balloons og godt at høre, at lægerne er optimistiske :)

Rigtig meget held og lykke med babyprojektet :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre at lægerne er så positive trods små forhindringer.

Vil da lige tilføje at vi efter 1,5 års forgæves forsøg startede udredning i forhold til fertilitet, og blev gravide helt på egen hånd i netop dén cyklus hvor de lavede vandscanningen. Jeg har siden fået at vide, at det muligvis hang sammen, og at muligheden for graviditet øges markant umiddelbart efter denne undersøgelse (altså samme cyklus).

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre at lægerne er så positive trods små forhindringer.

Vil da lige tilføje at vi efter 1,5 års forgæves forsøg startede udredning i forhold til fertilitet, og blev gravide helt på egen hånd i netop dén cyklus hvor de lavede vandscanningen. Jeg har siden fået at vide, at det muligvis hang sammen, og at muligheden for graviditet øges markant umiddelbart efter denne undersøgelse (altså samme cyklus).

:goodluck

Jeg har godt kunnet læse mig frem til nogle steder at mange er blevet gravide i løbet af et par cyklusser efter vandscanning - så håber at det er vejen frem for os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg tænker også lidt..

Kan sådan en scanning ik forhindre ÆL? Altså den ligger jo meget tæt på ÆL...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg tænker også lidt..

Kan sådan en scanning ik forhindre ÆL? Altså den ligger jo meget tæt på ÆL...

Jeg har lige tjekket op på hvornår jeg fik min vandscanning, og det var den 20. december. Sidste mens's første dag var den 10. december og lillemanden er med meget stor sikkerhed undfanget juleaften, så for mit vedkommende har det ikke forhindret ÆL, selvom det var meget tæt på datoen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige tjekket op på hvornår jeg fik min vandscanning, og det var den 20. december. Sidste mens's første dag var den 10. december og lillemanden er med meget stor sikkerhed undfanget juleaften, så for mit vedkommende har det ikke forhindret ÆL, selvom det var meget tæt på datoen :)

Ih hvor fantastisk :) Min mens startede 26. april så jeg er på 11 imorgen, og ÆL er jo nærmest rundt om hjørnet :) Men hold nu op hvor bliver man lige lidt mere optimistisk at læse at flere har haft held med at blive gravide kort tid efter vandscanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER