liva30

Så er der ved at være styr på det ;0)

4 indlæg i dette emne

Nu med vandrejounal!!! Fik rettet min NF scanning til en termins scanning! Og fik at vide at jeg skal føde på OUH da jeg sidst var en "kompliceret" fødsel, og dem vil de ikke ha til Svendborg! Så det er skønt!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen tillykke med det. Som jeg forstår det VIL du også helst føde på OUH? Eller hvad?

Jeg for min del frygter at bliver flyttet fra Hillerød som jeg var så glad for at føde på sidst og hvor jeg kender en del til riget pga kompliceret graviditet der ikke tegner mindre kompliceret denne gang desværre med en tidlig glucosebelastning for et par dage siden der (uden jeg har fået det endelige svar fra blodprøve endnu) ikke tyder godt. Normalt kan man godt føde på Hillerød med en insulinkrævende graviditetsbetinget sukkersyge, men min var så svær at styre sidst, og når den nu allerede måske har vist sit grimme ansigt i 1. trimester i stedet for starten af 3. trimester ligesom sidst. Uha uha... Håber sådan jeg får lov til at blive på Hillerød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg vil gerne på OUH igen de var så søde! Ikke fordi jeg tror de er mindre søde, i Svendborg men Odense passer mig bare godt! Dog vil jeg helst undgå den jordemor der tog i mod vores datter, for hun var mærkelig! Men nu er jeg bare glad og super spændt på hvor langt henne jeg er!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er i fødsle og det er hende kan du altid bede om en anden jordemoder, og så vil de gå langt for at følge dit ønske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER