LDM

juhuu

15 indlæg i dette emne

Så er dagen kommet, jeg er halvvejs :) ih hvor er tiden dog gået stærkt. Jeg skal til MD scanning i eftermiddag, så dagen kan ikke blive bedre :)

Måtte bare lige dele det med jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen.

Og rigtig god fornøjelse til MD skanning :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke med milepælen! balloons.gif

lækkert med scanning, håber det bliver en go oplevelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med de 20 uger :loveshower

vi glæder os til oopdatering :whistling :whistling :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med milepælen :balloon

Jeg glæder mig til opdateringen om MD.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!! og held og lykke med MD :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak piger :) min lille dreng er heldigvis stadig en dreng, han har det super godt og vejer hele 338 g :) er dog lidt skuffet over scanningen, for vi var inde i ca. 20 minutter, og hun var meget hurtig.. lidt som om man bare var et nummer i køen.. men pyt, vores dreng er i top form og det er det vigtigste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med milepælen OG at MD scanningen gik godt :balloons

Jeg tror generelt at de scanninger man får på hospitalerne er og virker lidt overflødige agtige - man føler sig lidt som et nummer i rækken! Det er super ærgeligt, fordi man vil jo gerne have en god oplevelse med hjem!

Jeg har været til privat scanninger også og det er en helt anden behandling plus et helt andet udstyr - som er meget bedre!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var også til privat kønsscanning, og det var bare helt fantastisk, hun var så sød og man fik virkelig en god forklaring på det hele.. vi skal til 3D scanning omkring uge 27-29 og det glæder jeg mig rigtig meget til :) skal bestille tid i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med "de halvvejs" og med den sunde dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en glimrende MD-scanning og en scanningsdame som tog sig god tid og var god til at forklare. Det var en lettelse, for vores NF var en ret flad oplevelse. Jeg blev scannet af en, som skulle læres op, og det har jeg det som udgangspunkt helt fint med. Men hende og hende "oplæreren" blev bare ved at snakke indbyrdes og ikke til os. Der kom nogle spørgsmål indimellem, hvor min mand og jeg tænkte: "øh, det er vores baby...ser det ok ud, eller hvad snakker I om"? Jeg følte mig lidt som en ting, for jeg var der bare for undervisningens skyld. Det var sgu fesent, og hvis vi ikke havde fået et virkeligt fint tal (1:14.000) kunne jeg godt have gået lidt utilpas derfra.

Men derfor valgte vi også at betale for en kønsscanning i stedet for at satse på at få svar til MD. Og det var SKØNT at være i centrum, selvom kønsscanningen kun tog et kvarter. Det er alle 400 kr. værd, og nu er jeg næsten helt ked af, at vi ikke skal have flere scanninger (bortset fra en moderkagescanning til august). Jeg vil ikke afvise, at vi betaler for en scanning til senere i forløbet, selvom jeg nu kan mærke den lille Fister kilde mig i maven. Så også thumbs up til privatscanninger herfra, især fordi prisen er overkommelig. Jeg ville måske føle mig lidt hys, hvis hver scanning kostede 1.000 kr, men for 200-400 kr. synes jeg det er det hele værd.

Og til sidst - tillykke med den raske dreng og din halvvejsstatus :7himmel Jeg rammer 20+0 imorgen. Det er vildt nok :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var også til privat kønsscanning, og det var bare helt fantastisk, hun var så sød og man fik virkelig en god forklaring på det hele.. vi skal til 3D scanning omkring uge 27-29 og det glæder jeg mig rigtig meget til :) skal bestille tid i morgen :)

Spændende med 3 D scanning :) Det vil vi også rigtig gerne!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med at jeres lille dreng var lige som han skulle være :loveshower

Vi var til MD scanning på et offentligt sygehus. Om det var fordi vi var heldige eller fordi han drillede ved jeg ikke, men begge gange brugte hende der scannede god tid og fortalte om det hun kiggede efter. Anden gang var der dog en periode hvor vi nåede dog at blive lidt nervøse, fordi der gik noget tid hvor hun bare ledte uden at sige noget. Hun kommenterede det dog selv efter lidt tid og det var heldigvis kun fordi han ikke ville ligge så hun kunne se hvad hun ville :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jubiii alt var okay :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

onsdag morgen kl.8,15 er deeeeeeet mig :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt at vide at han har det godt :) men okay, de har vel også ret meget at se til, så de kan nok ikke altid tage den tid til det, som vi gerne vil have :) jeg vil sige at det er alle pengene værd selv at betale for det, og glæder mig til vores 3D scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER