Vinnus

Er Zink salve nu blevet fy?

2 indlæg i dette emne

Jeg sad lige og lurede på Matas` hjemmeside og kiggede efter det zink salve jeg brugte til Liva. Det var økologisk og helt fantastisk.

den hed Weleda Baby Calendula Zink Cream.

Når man så vælger uden parabener, så kommer den ikke med frem, kun en anden med Wind og weather creme fra samme firma.

Jeg syntes den var helt fantastisk og ville derfor gerne have den til en kommende lille (har også selv brugt den til gnavsår og andre ting)

Men jeg kan altså ikke finde noget på den andet end at den burde være paraben fri. Kan ikke finde noget som helst som siger at den ikke er det.

Synes det er en jungle derude <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan med fordel kigge efter de svanemærkede og astma og allergimærkede produkter, hvis du vil finde noget uden parabener i :)

Kender ikke den creme du snakker om, men jeg ved fra personlig erfaring at selv "helse" produkter kan være fulde af skidt. Fx købte jeg en tandpasta fra et helsesite fordi den skulle være den reneste på markedet.. yeah right. Den indeholdte faktisk SLS, som er skummemiddel og som er under mistanke for at være hormonforstyrrende.. nu bruger jeg Coop Ânglemarks svanemærkede tandpasta som er uden SLS.

Man skal dælme holde øjnene åbne <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER