Stbaby

Facebook

9 indlæg i dette emne

Er det muligt at se sin profil som ens venner ser den eller som ikke venner ser den?

På vores hjemmeside er der en fin lille knap så jeg kan få vist siden som den ser ud for andre (for mig selv er der jo en masse andre ting så jeg kan redigere). Men findes det også på facebook?

Eller skal jeg lave en helt ny profil med en ny mailadresse og bruge den som en ikke-ven for at se hvordan min profil ser ud?

Det er fordi jeg har lagt rigtigt meget på min tidslinje men er ikke sikker på at jeg fik skiftet alle de offentlige ting (som den automatisk gør) til 'venner må se'. Og i stedet for at læse mig igennem det hele ville det være lettere hvis jeg lige kunne se den som ikke-venner gør det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har godt nok stadig den gamle profil, men der er der en knap øverst til højre næsten, hvor der står "få vist som", så kan du skrive navnet på den ven du vil have det vist som. Ellers burde du kunne gøre det inde i "rediger profil".. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den sidder et lidt andet sted i det nye design. Du skal trykke på det lille tandhjul under dit coverbillede og der kan du vælge hvem du vil have din profil vist som :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super :) Tak for hjælpen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan i også hjælpe mig med hvordan mine venner bliver usynlige for offentligheden?

Kan godt skjule opslag og billeder - men ikke min venneliste :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

under rediger profil, kan du unden fanen til venstre med venner og familie indstille, hvem der kan se dine venner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

....hvor finder jeg 'rediger profil'?

ARGH jeg hader når der bliver lavet om på ting jeg lige har fundet ud af så jeg ikke kan finde det!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så også ændret på den nye tidslinje ;)

Du skal trykke ind på oversigten over dine venner, øverste er der en knap der hedder "rediger", der kan du både brugerdefinerer og mere generelt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :) Det havde jeg ikke fundet selv (havde ledt men opgav :()

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER