janniethorup

Jeg har det bare SÅ træls!

2 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften lyder, har jeg det bare rigtig rigtig træls.

Jeg havde lige en periode, da jeg blev sygemeldt, hvor det gik fremad, min søvn blev bedre og smerterne forsvandt lidt. Men nu er det hele bare kommet tilbage med fornyet styrke. Plus baby er blevet så stor at hun presser mod ribbenene i højre side. Puha...

Det er træls, at det skal være så streng, jeg har trods alt syv uger igen.

Det er efterhånden sjældent jeg har dage med overskud..ofte starter smerterne fra morgenen og når jeg har afleveret min store pige, er jeg helt færdig og har ikke overskud til noget resten af dagen. Jeg kan bare ligge på sofaen, jeg er ikke noget for hverken min mand eller vores barn, det er det værste ved det hele.

Jeg vil egentlig ikke så meget med dette indlæg, jeg har bare brug for at komme ud med det. Så tak fordi du læste med.

Jannie - som virkelig håber resten af tiden kommer til at gå hurtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, det lyder sørme ikke rart :kram :kram :kram

Jeg føler heller ikke at jeg er ret meget for hverken min mand eller nogen anden for tiden, så kender det godt lidt :(

MEN vi er stadig vores mænds koner, og de elsker os og ved godt at det her trælse noget kun er en periode :loveshower Og vi er mødre for vores børn, også selvom vi ikke har ret meget overskud. Det bliver snart bedre mht. overskudet for din datter, det er jeg sikker på. Og indtil da, så er du altså også lovlig undskyldt. Du er ved at lave et menneske! Det er da så fantastisk og stort! :loveshower Men også hårdt! Så jeg synes det er SÅ MEGET okay at ligge på sofaen hele dagen og bare slappe af. Selvom jeg SAGTENS kan følge dig i at det er træls.

7 uger føles som lang tid nu, men før du ved af det er I en lille familie på 4 og selvom det sikkert også er hårdt, så skal du nok få noget energi igen med tiden, det er jeg sikker på. Det skal nok gå alt sammen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER