Winky

Hormonella?

6 indlæg i dette emne

Hvordan har jeres hormoner det som gravid? Tuder I mere, er mere hidsige osv.?

Da jeg var på P-piller, påvirkede hormonerne mig mere eller mindre hver måned, og sådan cirka hver 2-3 måned med MEGET stor trang til bare at tude-tude-tude.

Da jeg så smed P-pillerne var det lidt det samme de par måneder, det varede inden der var gevinst og nu, hvor jeg burde være mere hormonella end nogle sinde, tuder jeg stort set ikke! Jeg har lige haft et par af de der trang-til-at-stortude-perioder, og få episoder, hvor jeg bliver mere rørt over noget end jeg ellers ville, men generelt synes jeg faktisk jeg er mindre grådlabil! :unsure

Jeg føler mig helt "forkert"-gravid - jeg burde jo være på grådens rand hele tiden :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var på grådens rand i mange uger, er stadig lettere til tåre end jeg ellers plejer at være.... Men ikke på den samme hysteriske måde :)

Ellers så beretter min mand om at jeg har ændret mig meget pga. hormonerne... og det mærker jeg også selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens mærke hormonernes rasen - så at sige :) Synes det oftest er lidt lige som lige op til at man skal have mens... Stakkels mand :)

Synes jeg er ret påvirkelig - mere end før og så er det slemt. Jeg er hyper-sensitiv, så det føles ofte som at være i en rutsjebane!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er nok også lidt "forkert-gravid!" rolleyes.gif

synes ikke jeg har ændret mig noget særligt.... har dog lidt lettere til tårer, men det er mest hvis jeg ser noget i tv el.lign.

manden mener heldigvis det samme loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes egentlig ikke jeg har været så hormonagtig...måske lige i starten, men da var jeg også syg, så det er svært at sige. Men en ting kan jeg mærke forskel på: når der er noget med børn i f.eks. tv og de ikke bliver behandlet ordentligt, så bliver jeg rigtigt ked af det. I går så vi en serie (the wire) som handler om et kriminelt miljø, hvor en mor hev i sin lille søn og lukkede ham ind i huset, hvorefter hun gik ud med en veninde. Så stod den dér lille skygge i døren og kiggede efter hende, og jeg blev helt sørgelig indeni... Plejer godt at kunne abstrahere, når det er fiktion.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en hormon tur idag, total dårligt humør, smålig, palementerende, hidsig osv... Vægten har ramt 80 kg. idag og jeg er grædfærdig....... Ved kiloene går af hurtigt igen, men for **** det påvirker mig, føler mig tyk og grim med mine 5 ekstra kilo.... kan ikke længere bøje mig ned og jeg føler mig bare som en kæmpe flodhest altså......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER