Barbamama

Hvordan har I det med jeres arbejde/studie?

10 indlæg i dette emne

Jeg synes nemlig at jeg er næsten skræmmende ligeglad med mit studie pt. :( Jeg tror/håber da, at gejsten vender tilbage efter barsel, men lige nu ville jeg bare ønske, at jeg kunne gå på barsel NU. Jeg synes IKKE at mit pensum er spændende, jeg har IKKE lyst til at læse, jeg spekulerer IKKE i hvad jeg skal skrive projekt og speciale om efter barslen. Jeg gider godt min praktik lidt, men er slet ikke sådan "yay" over den... Føler mig bare så ligeglad, og det synes jeg faktisk ikke er særlig rart. :( Håber meget, at det "bare" er fordi jeg mere eller mindre ubevidst er ved at indstille mig på et år, der primært drejer sig om baby, og fordi jeg glæder mig så meget til det. Og IKKE fordi jeg reelt er kørt sur i studiet :unsure

Er der andre, der har det på samme måde? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har det lidt på samme måde med arbejde. Jeg hader morgnerne pt. Er så træt og gider bare ikke afsted. Og så hader jeg at blivet krøllet sammen i bilen ( har en god time hver vej). Specielt hjemad. Der døjer jeg med plukveer :( Og så gør det jo ikke bedre at jeg faktisk har afgivet alle mine arbejdsopgaver og har 30 arbejdsdage tilbage :o Så lige pt er jeg ved at lære en vikar op og når han kan det, jamen så kommer jeg til at trille tommelfingre... Jeg vil også bare på barsel. NU :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det på samme måde. Har alt for mange sjove søde projekter derhjemme som jeg er alt for træt til at begynde på når jeg kommer hjem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne mit arbejde, men syntes bare ikke at det er så sjovt når man ikke kan yde det som man plejer pga en altoverskyggende kvalme. Her trækker bilturen til og fra arbejde helt sikkert også i den negative retning.

Har kun 2 1/2 uge tilbage inden barsel, så det er ved at være til at se over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har så været arbejdsløs siden 20.januar, men jeg ville ønske jeg havde haft muligheden for at arbejde indtil nu, men nu skal jeg bare have tiden til at gå indtil baby kommer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også det afhænger af ens situation... Jeg har været ledig siden 1. februar og jeg er bare SÅ arbejdsklar!!

Tiden går bare ikke hurtigt, når man bare går hjemme :( Og man mangler noget fagligt input :( Noget sludder-slader med kollegerne ;)

Ser derfor frem til kurser jævnligt henover april, maj og juni, så sker der da lidt :)

Kan dog godt mærke forskellen på kursusdage, hvor man ikke bare kan slappe af, når man har lyst, og så dagligdagen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

med 1 arbejdsdag tilbage, så er jeg sådan ligeglad med mit arbejde. Men der har også været meget ustabilitet på det seneste på mit job og det har drabt arbejdsglæden lidt. Jeg passer det jeg skal og det, men det er ikke med den samme glød som før.

Så jeg ser meget frem til barsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rart at vide, at der er andre, der har det på samme måde :) Synes bare jeg er kørt MEGET sur i det... Bah! Håber at glæden ved det vender tilbage efter barsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så for 14 dage siden fået min iskias nerve i klemme mens jeg var på job, og har kun haft en fuld arbejdsdag siden - havde en deadline på job her til 1. maj, men det når jeg ikke, så det er ikke fordi at der lige nu ikke er noget at lave.

Jeg har bare haft svært ved at acceptere at jeg ikke kan det som jeg kunne før (har primært kontor job, men er også ude på byggepladser, dvs. fra nu af bliver det kun på kontoret, da det var en forkert bevægelse der fik nerven i klemme...)

Det er bare også hårdt at sidde / stå ved computeren en hel dag.

Jeg har haft bryllup af koncentrere mig om, nok også derfor at jeg ikke fik lyttet ordenligt efter kroppen, men nu har jeg "kun" arbejde og hjemmetid - sejladsen får jeg ikke glæde af i år må jeg vist indse...

Jeg har to måneder tilbage på job, så håber at mine opgaver bliver ved med at variere, så de kan holde mit fokus, selvom at det kan være svært, når den lille sparker :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 uger - så er jeg på barsel.

Jeg gør mit bedste på job - men jeg kan godt mærke det ikke er helt så godt som det har været.

Kan se de andre overhaler mig i salg, fordi jeg simpelthen ikke kan gå rundt ude i butikken og opsøge salgene, på samme måde som jeg kunne før.. :(

Vi skal også gøre butikken rent, men der springer jeg også let over - jeg kan simpelthen ikke vaske gulv! <_<

Jeg glæder mig, og forsøger at komme af med så mange vagter som muligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER