Guest

Tema

8 indlæg i dette emne

Jeg har tænkt mig begynde barnedåbs planlægningen meget snart.

Jeg er en planlægnings elsker og har tænkt mig at der skal være et tema fordi jeg ELSKER at pusse om det, bruge tid og energi på at finde materialer billigt - Vores bryllup havde 2 temaer winther wonderland OG BILLIGT! Det lod sig gøre fordi jeg brugte ting fra naturen og planlagde i god tid og lavede næsten alt selv.

Så nu er jeg på jeagt efter et godt tema til dåben. :balloon

oplysninger som kan være relevante:

Jeg HADER lyserød og lyseblå derfor er de 2 farver udelukket som farvetema

Dåben skal holdes tidligst i slutningen af september men sandsynligvis i oktober.

Det skal helst kunne planlægges før fødslen

Mine egne spæde tanker og idéer

1) høst fest

farvetema: orange, brun, gul, rød

visne blade på bordet

lidt høst fest agtigt med æbler som skæres hul i og sættes fyrfadslys i.

bordkort som på en eller anden måde har et æble/er et æble i karton

Flere idéer modtages gerne

2)Orange

Ellers står det frit for

3)Græskar (har et hav af græskar lanterner som kunne være fine at bruge på bordet)

der er masser af græskar formet pynt til den tid så det skulle være nemt at skaffe

det er dog den idé jeg selv syntes er mindst tiltalende.

4)Grønt

Ellers står det frit for

Håber i har nogle gode idéer gerne med billeder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holder selv et klassisk PIGE LYSERØDT tema :loveshower

Men eller ssynes jeg den med høst fest var en god ide :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes din ide nr. 1 med høst fest tema er rigtig god når det ikke på være traditionelt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man laver efterårstema, så kan man også få græskarene med i det jo :)

Jeg tænker måske lidt romantisk, men måske fakler udenfor :7himmel Vi sætter nok selv almindelige flag udenfor - men det synes jeg lidt ville bryde dit tema :) Og der skal jo næsten være noget udenfor :) Så fx fakler :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man laver efterårstema, så kan man også få græskarene med i det jo :)

Jeg tænker måske lidt romantisk, men måske fakler udenfor :7himmel Vi sætter nok selv almindelige flag udenfor - men det synes jeg lidt ville bryde dit tema :) Og der skal jo næsten være noget udenfor :) Så fx fakler :D

Tjah det kan vel egentlig godt bruges i et høstfest tema også, at der står små græskar lanterner uden for døren, og på gulvet i entreen (hvis der er sådan et i beboerhuset) googlede lige høstfest og fandt en masse halm kranse det kunne også sagtens bruges til noget. Måske lidt bast om æbler og dekorationer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh, dine ideer minder mig meget om dem, vi havde til vores bryllup.

Vi havde græskar som vi udhulede og brugte som vaser. Så lavede jeg en buket med alverdens skønne efterårsblomster, kransede dem af med efterårsblade og så ned i græskarne. Invitationer var kørt i høstfarver, primært off-white og rød.

2011-10-20115940.jpg

Efter det her princip:

pumpkin.jpeg

Og så havde vi den skønneste kage i efterårsfarver: (Og den er skæv med vilje :D )

2011-10-21150709.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh pumpkins, vi overvejede den skæve bryllupskage til vores bryllup den er er så fin.

SUPER god idé med udhulede græskar som vaser... Det skal helt sikkert overvejes nøje. Det kunne se rigtig godt ud sammen med æble lysestagerne. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fed ide med et tema :yiepie

Det havde jeg aldrig tænkt på :) tror vores tema til tøsernes dåbe var billigt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER