fuglemor

Så mange blandede følelser

9 indlæg i dette emne

Synes det hele er mega hårdt her midt i det der skulle være den søde ventetid. Ved ikke helt om jeg skal skrive det herinde, men benytter mig lige af at kunne skrive det ned og få lidt luft.

Var igår med min far på sygehuset for at få svar på en biopsi, som man havde taget ved en undersøgelse i sidste uge. Svaret var desværre at det var kræft og hele systemet ruller. Så allerede på fredag skal han på sygehuset og snakke indlæggelse og på mandag skal han så have fjernet 20 cm af tarmen. De kunne se at han ikke har spredning til andre organer, men kunne endnu ikke sige om den har spredt sig til lymfeknuderne. Det kan de først sige d 3 Maj.

Blev faktisk fysisk svimmel igår og er simpelthen delt i to. På den ene side sidder vi og hører om noget der måske er livstruende og på den anden side lille der en lille trold og sparker i maven. :boo

På fredag skal vi have lavet en 3d scanning og jeg glæder mig til at se hende igen, men bekymringen for min far fylder bare helt vildt meget så føler jeg hele tiden svinger fra at glæde mig til den lille og til de sidste indkøb og samtidig hænger der bare en sort sky og skygger for det hele. Har besluttet mig for at jeg idag vil tage ud og købe det sæt tøj hun skal have på hjem, for at komme væk fra alle de trælse tanker og forsøge at nyde det hele lidt.

Nå men meget lang smøre, håber det er ok jeg lige læssede af herinde. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram ååårh hvor er det hårdt! Og selvfølgelig skal du bare læsse af.. :kram

Du skal da ikke have dårlig samvittighed over at være glad, det er jo også vigtigt for din far at mærke.. -Det kan jo ligefrem være med til at styrke hans muligheder for at blive meget hurtig rask :kiss

Jeg tror at psyken betyder rigtig meget når man rammes af sygdom, og så kan det jo ikke være bedre at i har endnu et lille vidunder på vej..

-Men selvfølgelig er det hårdt, og det vil det jo nok desværre blive ved med at være.. :boo

Jeg håber på at det kommer til at gå rigtig godt, så det snart er et overstået kapitel for jeres familie..

Alle mulige gode tanker herfra, knus fra Pernille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan godt følge dine tanker. jeg har selv lige været igennem det hele med min egen mor... men heldigvis endte det ud med et godt resultat.. men kan som sagt godt følge dine tanker og de vil hænge der længe.. desværre... men krydser fingre for at det ender med et godt resultat i din familie også... men de er utrolig dygtige og hurtige i den situation.. :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bearhug.giffår du lige af mig.

Jeg håber din far kommer sig, hurtigt og bliver rask, og at han også får lov at glæde sig over sit nye barnebarnsmile.gif Jeg kan godt forstå det er en svær tid i skal igennem, jeg krydser fingre for at alt nok skal gå!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig må du læsse af herinde!

Og jeg tror at dine følelser er helt normale, en blanding af glæde og nyt liv og sorg over din fars sygdom. Men jeg har også oplevet en med tarmkræft hvor det ikke havde spredt sig og hun kunne "nøjes" med en operation og hun har det helt fint i dag :)

ja, tag du ud og køb noget lækkert tøj til den lille, hvis det muntre dig op så er det da det der skal til.

Knus herfra :hug:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls for jer! :kram2 Læs du bare af herinde der er mange øjne der kan læse med og give lidt knus med på vejen.

Jeg kan godt forstå din splittelse, men som rusternille skriver så er det nok også godt for hele familien at der er et lille vidunder på vej, så der er noget positivt at tænke på og se frem til. Omvendt er det selvfølgelig surt at det positive kan blive overskygget af sygdommen. Kræft er bare en af de ting som man frygter allermest, heldigvis er der flere og flere succeshistorier så jeg krydser alt hvad krydses kan for at din far er en af dem! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for en blanding. kæmpe :kram til at starte med.

Og så kan jeg fortælle dig at min bedstefar har haft kræft i tarmen 2 gange de sidste 10 år, sidst for 5 år siden. Han er i dag 86 og har det faktastisk! han spiller badminton et par gange om ugen og elsker at gå i haven. 1. gang var han kun indlagt 1 uge :7himmel og 1 mdr efter var han i gang igen med sine aktiviteter. 2. gang havde han næste lige været syge inden han blev indlagt så der gik lidt længer tid fordi han var svækket i forvejen.

Igen masser af :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige sende dig en kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres søde ord og dejligt at hører om nogen hvor det går godt, det er lidt svært at styre alle tankerne. Frygter selvfølgelig at midste ham og det føler jeg mig slet ikke klar til. Når jeg så har lidt overskud kan jeg godt se at nok ikke går så galt, men kræft sygdom kan virkelig sætte kuller i hovedet på en. Glæder mig bare til mandag er overstået og han er på den anden side af operationen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER