Guest

Træthed, mistet sexlyst - hvorfor??

11 indlæg i dette emne

Hej

Jeg er gennem de sidste par uger blevet SÅ træt - føler jeg kan sove konstant.. Derudover er lysten til sex væk - som i helt væk.. Forstår det ikke.. Totalt oppustet konstant - mere end jeg plejer..

Sidder lidt og tænker: Kan man teste for sent? Altså så den bare bliver negativ uanset hvad - synes jeg har læst det engang, men hvor langt skal man være henne foor at det er for sent?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm mig bekendt skulle man kunne teste ret langt inde i graviditeten, men tør da ikke sige det med sikkerhed... :unsure

Det kunne ikke være fordi du har en periode hvor du er kørt lidt træt i at prøve? (Jeg kan se at I har prøvet et godt stykke tid i din ticker) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm mig bekendt skulle man kunne teste ret langt inde i graviditeten, men tør da ikke sige det med sikkerhed... :unsure

Det kunne ikke være fordi du har en periode hvor du er kørt lidt træt i at prøve? (Jeg kan se at I har prøvet et godt stykke tid i din ticker) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovsa :P

Jamen jo vi har prøvet længe, men vi har lige fået tid på fertilitetsklinikken på sygehuset så der kommer jo til at ske noget nu ;) men tror vi har haft sex 1 gang på 3 uger og vi plejer at have ca 3 gange om ugen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også om du er løbet ind i lidt træthed omkring babyprojektet.

Mon ikke det kommer igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min tanke er lidt som de andre, at den manglende sexlyst kan ligge i trætheden i at prøve. At sex bliver for at få en baby, og ikke på samme måde af fornøjelsens skyld.

Jeg oplevede det på samme måde, hvor jeg bare slet ikke havde lyst eller kunne overskue at sexe, fordi jeg bare var kørt surt i forsøgene på at blive gravide. Det var sidste periode inden vi gik over til adoptionen.

Derfor var det for os en befrielse at vælge adoptionen, for så kunne vi pludselig nyde hinanden for fornøjelsens skyld og ikke kun med bagtanken, at der skulle komme en graviditet ud af det...

Så forsøg at fokusere på noget andet, prøv at lave massageaftner, og nusseaftner, hvor i ikke skal sexe, men give hinanden fuld opmærksomhed uden, at det skal ende med sex :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men problemet ligger nok mest i at jeg er mega træt som jeg er.. Jeg har 0 overskud og føler jeg kan sove hele tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faa tjekket dit stofskifte og om du mangler jern smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tjek om det er foraarstraethed - det er jo ikke usaedvanligt i disse tider wink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan tjekker man for forårstræthed?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hvad er forårstræthed? Er det ikke nu man skal begynde at vågne på igen efter en lang vinter? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER