6 indlæg i dette emne

er så uheldig at sønnen har fået kolik.

det er godt nok hårdt at se sin guldklump, være så ked ad det og så i så mange timer... :boo

har hørt om en masse alternative behandlinger, måde kiropraktor, fysioterapi, zoneterapi men kan ikke rigtig finde hovedog hale i hvad man skal vælge???? :help

han har indtil vidre kun fået nogle dråber som lægen anbefalede men syntes overhoved ikke at de virker.

hvad har i af erfaringer og er der nogle steder i hovedstadsområdet i kan anbefal??? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved det det desværre ikke men vil lige sende et :kram i din retning. Det lyder hårdt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min den store havde kolik og vi gik til zoneterapi med ham i et ret intens forløb. Tror vi var afsted i alt 10 gange.

Indtil du finder ud af hvad du vil kan du give baby lidt sukkervand. Det kan bruges ved helt små til at stille smerten.

Men kæmpe kram dt er kide hårdt t have et kolik barn :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din stakkel :( Det må være så hårdt :kram2

Jeg har også flere steder hørt godt om zoneterapi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også hørt godt om zoneterapi. det er da værd at prøve. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh kender desværre dette scenario alt alt for godt.

Vi prøvede ALT med vores 1. Homopad, brændenældete, zone, fys, kiropraktor you name it, for man er desperat og det tynger på både krop og sjæl at se den lille i smerter og være magtesløs.

For os var det Kiropraktoren Jesper wiberg der gjorde en forskel. Jeg havde personligt lidt svært ved at han måske skulle rykke i bebs, men han forklarede hvorfor og kunne se en stor forandring efter bare 4 besøg. efter 5 gang stoppede gråden mere eller mindre.

Zone hjalp på dagen og han blev træt af at den og fandt ro men syntes kun det holdt en dag eller 2. (vi prøvede 5 gange og hver gang samme effekt).

Sukkervand hjalp nogle gange på stedet, det samme med kirsbærsten varmepuden ( dem der ikke bliver rigtig varme og som vejer lidt og derfor trykhedsfølelse) men det var sådan lidt op og ned.

Go bedring og kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER