Guest

Jakke ell. til juni baby

7 indlæg i dette emne

Hej alle

Vi er ved at være på plads rent udstyrsmæssigt, men i nat vågnede jeg og kom i tanke om at vi da ikke har nogen jakke.

Er det nødvendigt, vi har masser af trøjer mv, men hvad med jakke? Eller er den først nødvendig senere?

Alle råd og kommentare er velkomne!

Rigtig god weekend.

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror jeg ville købe en fleecedragt til at bruge på kolde aftener eller i autostolen... Man kan jo ikke helt stole på den danske sommer, så jeg ville nok købe en i str 56/62 :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En baby ligger ned de første måneder af sit liv og kommer ud når det er på tur i barnevognen (med dyne på når det er køligt), i autostolen (de fleste biler har varme på når det er koldt), i sin seng eller vugge (nattøj) eller på gulvet for at 'lege' (alm. tøj).

Så en jakke er ikke nødvendig. Det eneste sted jeg lige tænker det måske kan blive køligt er når den lille skal fra huset til barnevogn eller bil, men der svøbte vi bare vores i babydynen som vi alligevel skulle have med.

Husk kjoler, nederdele, hættetrøjer osv. kan være noget så nuttede - men er på ingen måde praktiske for babyer der som sagt kun ligger ned de første mange måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner ikke med at købe en jakke - har dog arvet en fleece-jakke og en dragt, hvis det blir nødvendigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have et juli barn, og jeg har faktisk købt to jakker. En tynd sommerjakke i 50/56 (ok, helt ærligt mest fordi den var så sød :badgirl ) og en fleecejakke i 62 just in case. Jeg tænker at jeg kan smøge ærmerne op på den, hvis bebsen skulle få brug for den inden han kommer op i en størrelse 62. :) En decideret dragt har jeg ikke købt og jeg har heller ikke planer om det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik en juni-baby sidste år, og vi brugte en fleecejakke eller faktisk mest en striktrøje, når vi skulle ud, og så med et tæppe over i autostolen, ellers dynen/voksien. Da det blev efterår, havde vi en fleecedragtpose (gave), som vi brugte.

Det er først nu, at jeg har købt en rigtig sommerjakke til hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et juli barn. Vi brugte fleecedragter om aftenen. Brugte ikke rigtige jakker, men en lille strik trøje men knapper, så den kunne åbnes og lukkes alt efter hvor varmt det var. Ellers blev han bare puttet i dynen eller i et tæppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER