MBillen

Fructus femina D3 (babyklister)

10 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger så har jeg nu købt på nettet præparatet som hedder Fructus Femina D3.

Behandlinger, medicin og at det der virker ikke... Så MU må vi tænke ud af boksen og prøve noget nyt.

Er der ngen som kender til det produkt og evt. nogen gode erfaringer med det?

Hører gerne også om andet lignene og erfaringer med det? :balloons

Kram her fra det svenske! :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

http://helsehelse.dk/shop/fructus-femina-populaert-6602p.html

Er det det her du mener? :)

Det brugte jeg :)

Jeg har haft to aborter, og ja - ville bare føle jeg "gjorde noget".. Derfor købte jeg det.. :)

Om det er det, eller et tilfælde jeg ikke har aborteret denne gang, skal jeg ikke kunne sige :) Men min baby hænger i hvert fald ved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det super hurtige svar!

Jep, det er dén!

Det lyder lovende, jeg vælger at tro at det er dét ;-) hihi..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har prøvet det i alle vores forsøg.. og har stadig ingen baby :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.. Kan også se du ar været igang i rigtig mane år :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte på, hvad med metal i munden?

Der står jo at det ikke må komme i kontakt med metal, men jeg har både sølvplumber og tungepiercing? Ætser det, dét? <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan laese lidt om, hvordan man tager den slags her. Virkningen forsvinder ved kontakt med metal, men hvordan man lige forholder sig ved tandfyldninger... Du kan goere det, at du putter det direkte under din tunge og lader det vaere der i 30 sek til to minutter, foer du synker det, men ville nok tage tungepercingen ud... Under tungen optager man MEGET nemt

homøopatiske midler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad angår tunge-piercinger - så fik jeg af vide i sin tid af min kinesiolog - at det var godt jeg ikke havde den mere... Da de ofte sidder lige i et område i tungen der kan ramme fertiliteten... Om det er sandt eller ej - må man jo gøre op med sig selv.. men jeg har ihvertfald fravalgt og få den i igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, det fik jeg faktisk også at vide igår :/ øffe.. Ja, men jeg må jo prøve mig frem. Har taget det første gang her til morgen. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, som overskriften siger så har jeg nu købt på nettet præparatet som hedder Fructus Femina D3.

Behandlinger, medicin og at det der virker ikke... Så MU må vi tænke ud af boksen og prøve noget nyt.

Er der ngen som kender til det produkt og evt. nogen gode erfaringer med det?

Hører gerne også om andet lignene og erfaringer med det? :balloons

Kram her fra det svenske! :hophop

Hej,

Jeg var gravid (meget kortvarigt) 2 gange sidste år. Efter 1. abort købte jeg "baby-klister" fra Helsebutikken, fordi jeg ville prøve og se, om det havde nogen positiv virkning 2. gang graviditetstesten viste positiv. Men efter at have taget det en lille uges tid, aborterede jeg alligevel. Jeg tror, det er meget individuelt fra kvinde til kvinde, om det gør noget ved livmoderslimhinden. Jeg tror personligt ikke på det hjælper, men det er op til den enkelte kvinde at vurdere, om de vil give det et forsøg eller ej.

Har hørt at akupunktur skulle være godt, hvis man har brug for at få "stimuleret" livmoderslimhinden... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER