Winky

Babyklar på mobilen

8 indlæg i dette emne

Undskyld, hvis der allerede er oprettet en tråd m/samme spørgsmål eller tråden ligger forkert, men jeg kunne ikke lige finde svar på mine spørgsmål og vidste ikke, hvor jeg skulle placere tråden :blush

Jeg har logget på via mobilen en del gange og kan se forums og læse og skrive indlæg, men jeg kan ikke finde den knap, så jeg kan "holde øje med emnet"?

Desuden er ikonerne ud for hver enkel tråd anderledes end på computeren og inde under "sådan benytter du BK" kan jeg ikke se ikonoversigten for mobil-version og jeg kan simpelthen ikke greje hvilke der betyder hvad. Det er dog en mindre detalje, som jeg nok skal lære m/tiden - det med at holde øje med emnet er mere vigtigt :P

Nu er der sikkert en, der skriver, jeg skal downloade IP.board App for Iphone, som der står nederst i mobilversionen, men den kan min app-store ikke finde, når jeg prøver (jeg klikker på linket på BK og ryger derfra ind i app.store) :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tusind tak for info :whistling :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

App'en hedder IPB i app store :)

Æv, kan ikke finde den. Jeg kan finde en, der hedder IPB Buddy, men den kan jeg ikke hente, fordi jeg ikke har iOS 4,3 (jeg har en gammel Iphone, vist den første version, der kom på markedet).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv, kan ikke finde den. Jeg kan finde en, der hedder IPB Buddy, men den kan jeg ikke hente, fordi jeg ikke har iOS 4,3 (jeg har en gammel Iphone, vist den første version, der kom på markedet).

Har lige luret i app store.. og det ser ude til IPB BUDDY er det samme.. så hent du bare den... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hentede også programmet for længe siden. Men jeg har endnu ikke fundet fidusen ved det? :blush

Hvad kan det som man ikke kan når man bare går gennem Safari fx?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved hvad man skal downloade når man har android tlf?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige luret i app store.. og det ser ude til IPB BUDDY er det samme.. så hent du bare den... :)

Jamen, det kan jeg ikke :boo Nogle, der gider give mig en nye I-fon (gratis ;) )? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER