fru holden

Og det blev en...

9 indlæg i dette emne

Dreng! 00000858.gif

Alt så fint ud til skanningen og vi fik et par gode billeder med hjem til samlingen. vi fik også lov til at se ham i 3D, selvom det kun var 20 sek. eller sådan noget. blev helt overrasket da jeg ikke havde regnet med det, og der lå han og puttede sig i en lille hule og gabte lidt... iih hvor så han dejlig ud og meget virkelig!...

jeg blev lidt skuffet over kønnet til at starte med da både min mand og jeg havde vænnet os til tanken om en pige, og jeg synes egentligt at jeg følte mig så fjern til skanningen og da jeg kom hjem tuede jeg i 5 min over det, men fik det rigtig godt bagefter og nu glæder jeg mig sådan rigtigt til at se ham.. lille skat

jeg kan lige pludselig sætte billeder på, hvordan han kommer til at se ud og være, og det hele bliver meget konkret. Det er virkelig skønt..

Jeg har ingen penge, så jeg kan ikke købe noget til ham, men vi fejre det med en chokoladekage i stedet laugh.gif det har han vel også mere glæde af lige nu.. heh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, kan godt genkende dine følelser omkring kønnet..

Jeg var jo overbevist om det var en dreng vi skulle have...

Så skulle også lige "vænne mig" til tanken om vi skulle have en pige!! Ikke fordi jeg ikke gerne ville have en pige; Det var bare slet ikke det jeg "forventede"...!

Men når man lige får "slugt kamelen", så er det jo bare lykken - i dag kan jeg slet ikke forestille mig at hun skulle kunne være en dreng :7himmel

TILLYKKE med din lille fine dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak skal du ha' :) man får jo lidt dårlig samvittighed over at ønske sig noget andet, men dejligt at andre kan have det på samme måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKEEEEE :balloons

Du skal slet ikke skamme dig :kram2 Da jeg fik kønnet på vores lille at vide hamrede mit hjerte fordi jeg faktisk håbede på at mine anelser var rigtige. Først i graviditeten troede jeg fuldt og fast på at det blev det ene, men efter lidt tid var jeg bare så sikker på at det var det andet, VIRKELIG en stærk følelse. Det var det jeg troede og jeg blev virkelig glad, ikke fordi jeg ikke ville have det andet køn, men fordi billedet i mit hoved var så stærkt at jeg ville blive skuffet hvis jeg ikke havde ret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres lille dreng :loveshower

Jeg kan sagtens forstå dig, og genkende de følelser omkring kønnet. Da vi var til kønsscanning blev jeg ogs en anelse skuffet da vi fik at vide det var en dreng :badgirl og det var jo slet ikke fordi jeg ikke vil have en dreng, men jeg havde bare haft sådan en stærk fornemmelse af at det blev en pige, og jeg var allerede begyndt at forestille mig hende, så det var lidt mærkeligt for mig at jeg pludselig skulle forholde mig til det var en dreng og ikke en pige. Men det tog heller ikke ret lang tid at vænne mig til tanken om min lille dreng, og nu kan jeg jo ikke forestille mig andet, og jeg glæder mig bare til min lille skat kommer ud :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres smukke lille dreng.

Jeg syns altså ikke man kan gøre for hvis man blir skuffet, det blev jeg også lidt selv, men så er det bare rart at kende kønnet på forhånd, for det tar ikke lang tid før man har vænnet sig til tanken og glæden bare vokser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med drengen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med drengen...

Jeg havde inden en følelse af, at jeg ville blive skuffet hvis vi skulle ha en dreng, vil så gerne have to piger :loveshower så jeg forstår godt dine følelser :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) tak til jer alle...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER