Guest LilleMig

Skræmmende ting

16 indlæg i dette emne

Efter jeg så det at de ville komme med sådan et program på tv3 kom jeg til at tænke på om der ikke er nogle af jer der har nogle af jer der har oplevet nogle uhyggelige ting? :)

Jeg selv er meget nem at skræmme, og der skal ikke så meget til at jeg går i panik :D

Jeg stod en morgen meget tidligt og skrællede kartofler, ungerne sov så jeg stod og slappede af mens jeg hørte noget radio, pludselig forsvinder lyden.. hmm måske de havde problemer med forbindelsen, gik ned og kiggede, og da jeg kom derned var knappen drejet over på cd- ret underligt for jeg havde jo lige stået og hørt radio - lidt skræmmende synes jeg :unsure

En anden gang lå jeg og så Discovery i vores seng, og pludselig slår den over på kanal 4, godt nok er jeg meget glad for kanal 4, men vil nu gerne selv bestemme hvornår jeg skal se den :) ( skal lige siges vores kanal 4 ligger på nr 13 og Discovery ligger på nogle af 40 GISP så det er ikke bare lige en tand op, nej det er mange... Troede så jeg måske var kommet til at ligge mig på fjernbetjeningen - men nej den lå på hylden over mit hovede :wacko

Den nat min svigermor døde, stoppede vores ur på lige nødagtigt det tidspunkt hun døde på.. Det er altså lidt klamt..

Har i nogle gode historier, så i kan ødelægge min nattesøvn?! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er engang kommet hjem og kunne med det samme se, at der var noget der var anderledes i min stue... Mit fjernsyn var blevet rykket frem på tv-bordet, så det stod ud over kanten :huh Ikke noget jeg har kunnet gøre uden at lægge mærke til det!

Jeg har også engang prøvet, at mine bedsteforældre ringede på hos mig, lige efter jeg var trådt ind af døren efter et besøg hos dem. Deres telefom havde ringet lige efter jeg var kørt og de kunne se, at det var mit nummer og der blev så intet sagt da min mormor tog den :blink

I december har jeg Jesus, maria, Josef og de 3 visemænd stående og et år var jesus drejet rundt hver morgen, når jeg kom ind i stuen :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er engang kommet hjem og kunne med det samme se, at der var noget der var anderledes i min stue... Mit fjernsyn var blevet rykket frem på tv-bordet, så det stod ud over kanten :huh Ikke noget jeg har kunnet gøre uden at lægge mærke til det!

Jeg har også engang prøvet, at mine bedsteforældre ringede på hos mig, lige efter jeg var trådt ind af døren efter et besøg hos dem. Deres telefom havde ringet lige efter jeg var kørt og de kunne se, at det var mit nummer og der blev så intet sagt da min mormor tog den :blink

I december har jeg Jesus, maria, Josef og de 3 visemænd stående og et år var jesus drejet rundt hver morgen, når jeg kom ind i stuen :wacko

Uhhh der rejste hårene sig lige på mine arme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Engang da vi sov hos de gamle, drømte jeg om en meget lille dalmatiner, måske en hvalp, men den hoppede pludseligt op på mit bryst, men jeg vågnede ved at jeg fik en stort dunk på brystkassen og mistede pusten, da jeg så var vågen følte jeg at der var nogen i værelset, og bad personen om at gå for jeg ville sove - sovet fik jeg dog ikke esten af natten....

Jeg har siden jeg var helt lille haft sådan nogle oplevelser, MEN hvor de skræmmer mig hver gang.

Mick sagde for nogle uger siden, en meget tidlig morgen - vi sidder i stuen og han kigger ud i køkkenet og spørger,

Mick - hvem er det mor ?

Mig - hvem skat ?

Mick - ham manden der ?

Mig - hvilken mand ?

Mick - ham derude - og peger ud i køkkenet.

jeg kigger men ser intet

Mick - Nåh nu er han væk...

Behøver jeg at sige at jeg fandt noget langt og tungt og gik hele lejligheden igennem uden at se finde noget - selvfølgeligt.

Han har en gang siden sagt der er manden, men der er ingen. Men mange aftener øler jeg mig beluret og kan simpelthen ikke falde i søvn uden lys eller fjernsynet tændt.

Da jeg var 6 år boede vi i en lejlighed hvor en b´mand desværre brændte ihjel, han boede der så stadig, både min mor, mormor og moster har mødt ham når han om natten gik rundt i stuen, og vores hund reagerede i starten, men til sidst gik hun bare ind i et andet værelse og sov. Hun blev vidst "vant" til ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke gøre denne tråd kun for specielt indviede så jeg ikke kan komme ind i den?!

Det løber mig allerede koldt ned ad ryggen men jeg bliver bare draget af sådanne ting, så jeg kan altså ikke selv finde ud af at holde mig væk - hjælp! ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke oplevet sådan noget som det, men jeg tror på der et eller andet.

Men jeg har prøvet at min 6 sans var rigtig.

Jeg står mine bedsteforældre mere nær, da min bedstefar var meget syg de sidste 6 år af hans liv.

Hver gang han svævede imellem liv og død kunne jeg mærke det på mig selv og jeg blev træt.

Den aften han døde kunne jeg bare mærke der var noget galt og sagde til min mand at det kunne ikke betale sig at vi gik i seng,ca en halv time senere siger jeg imens jeg halv sover. Om vi ikke skal køre nu, hvor min mand tror jeg taler i søvne og der går ca 5 min efter så ringer min mor med den sørgelig nyhed.

Ej nu skal i sgu ikke tro jeg er underlig, men jeg tror på at man har sådan en sans når det kommer til ens nærmeste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke oplevet sådan noget som det, men jeg tror på der et eller andet.

Men jeg har prøvet at min 6 sans var rigtig.

Jeg står mine bedsteforældre mere nær, da min bedstefar var meget syg de sidste 6 år af hans liv.

Hver gang han svævede imellem liv og død kunne jeg mærke det på mig selv og jeg blev træt.

Den aften han døde kunne jeg bare mærke der var noget galt og sagde til min mand at det kunne ikke betale sig at vi gik i seng,ca en halv time senere siger jeg imens jeg halv sover. Om vi ikke skal køre nu, hvor min mand tror jeg taler i søvne og der går ca 5 min efter så ringer min mor med den sørgelig nyhed.

Ej nu skal i sgu ikke tro jeg er underlig, men jeg tror på at man har sådan en sans når det kommer til ens nærmeste

Det har du ret i, da min mors tante blev indlagt, alvorligt syg, blev jeg også pludseligt træt, lagde mig på sofaen mens min mor og mormor kørte ind til hende, jeg vågnede et kort øeblik og min første tanke C er død, faldt i søvn, sov få min så ringede min mor med den sørgelige nyhed.

SÅ skræmmende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde en farbror, som tog sit eget liv på min 10 års fødselsdag. Da jeg var omkring de 16 år, og skulle til at i seng, da jeg slukkede for lyset, så så jeg ham foran mig række hænderne frem mod mig, som om han ville give mig et knus. jeg kan kun sige, at jeg ikke sov med lyset slukket den nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har oplevet flere skræmmende ting. Da jeg var lille, havde vi en nabo. En ældre dame ved navn Grethe. En nat vågner min mor op ved hun ser Grethe sidde ved min mors side, hun tager min mors hånd, kigger på hende og siger "Jeg vil bare lige sige farvel, Bodil". Dagen efter får de at vide at Grethe er død.

En anden gang stod hun og skrællede kartofler. Min mor og far havde en kammerat som var meget syg. Mens hun står og skræller kartofler, ser hun ham gå forbi køkken vinduet og vinke til hende. Min mor går ind til min far og siger at nu er X død, men han tror hende ik. Kort tid efter bliver de ringet op og får at vide at X er død

Da min tante for over 20 år siden ventede deres 2. barn, drømte min mor at hun ville føde på min mor og fars bryllupsdag og at hun ville få en pige. Da hun vidste at ingen ville tro hende efter fødslen, ringede hun til min onkel om formiddagen og sagde at hun ville føde i dag og det ville blive en pige. Ja ja, sagde min onkel bare. Senere samme dag, ringede min onkel tilbage og sagde til min mor "Du havde sku ret"

Har flere historier, men skal hente manden, så de må komme en anden dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min farfar døde 3 uger før min konfirmation... Om natten til min konfi "drømte" jeg at han kom til mig og for at bevise han havde været der afslørede han nogle af de gaver jeg ville få dagen efter.. Og jeg fik dem sørme.

I vores gamle lejlighed havde vi spøgelser og de var nogle frygtelige bøller... Når David var hjemme hørte jeg dem aldrig, med undtagelse af en nat hvor der lige pludselig lød en brag af den anden verden.. Vi fløj op begge to og bandede over hvad kattene nu havde fået hevet på gulvet.

Inde i stuen lå mit nyindkøbte kalenderlys midt på gulvet.. Det havde stået på vores chatol helt inde i hjørnet, bag en masse andre ting.. Men disse ting stod nøjagtigt som da vi gik i seng så det kunne ikke være kattene der havde hentet lyset ned.

Når David ikke var hjemme oplevede jeg flere gange at nogen gik rundt ude i vores gang, vi havde en del løse gulvbrædder derude, men kattene var ikke tunge nok til at få den til at knirke.. En aften var det så slemt at jeg måtte ringe til min veninde nedenunder om hun ikke ville sende kæresten op og kigge ind af brevsprækken om der var nogen i vores gang.. jeg var skrækslagen og turde ikke gå derud... Men der var ingen og knirkeriet blev ved i mange timer.

Min venindes kæreste har altid haft kontakt til den anden side og han fortalte mig at der var et frygtelig rend af sjæle ude i vores gang og enkelte i stuen.. Så det var nok dem jeg kunne høre...

Men en dag fik jeg nok og jeg råbte af dem af de skulle opføre sig ordenligt ellers kunne de finde et anden sted at være.. Derefter blev der lidt mere fredeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er jo også en af dem, som elskede Åndernes magt som kom på zulu, er i andre også det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har oplevet flere skræmmende ting. Da jeg var lille, havde vi en nabo. En ældre dame ved navn Grethe. En nat vågner min mor op ved hun ser Grethe sidde ved min mors side, hun tager min mors hånd, kigger på hende og siger "Jeg vil bare lige sige farvel, Bodil". Dagen efter får de at vide at Grethe er død.En anden gang stod hun og skrællede kartofler. Min mor og far havde en kammerat som var meget syg. Mens hun står og skræller kartofler, ser hun ham gå forbi køkken vinduet og vinke til hende. Min mor går ind til min far og siger at nu er X død, men han tror hende ik. Kort tid efter bliver de ringet op og får at vide at X er dødDa min tante for over 20 år siden ventede deres 2. barn, drømte min mor at hun ville føde på min mor og fars bryllupsdag og at hun ville få en pige. Da hun vidste at ingen ville tro hende efter fødslen, ringede hun til min onkel om formiddagen og sagde at hun ville føde i dag og det ville blive en pige. Ja ja, sagde min onkel bare. Senere samme dag, ringede min onkel tilbage og sagde til min mor "Du havde sku ret"Har flere historier, men skal hente manden, så de må komme en anden dag ;)

Vildt!

jeg er jo også en af dem, som elskede Åndernes magt som kom på zulu, er i andre også det?

Og JA - jeg åd det hele råt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeps, jeg har også haft besøg flere gange...

Engang vi skulle i Ikea, med min ekskæreste og hans søster. vi er på vej ud af døren, og jeg siger til min eks, at jeg lige vil tjekke, at alt lyset nu ER slukket. Jeg havde en lampe stående på en skænk, og slukker lampen på selve stikkontakten. Og jeg VED, at jeg slukkede den... da vi kom hjem, brændte lampen... :o

en gang lå jeg i min seng, som stod i stuen, jeg kunne ikke sove og lå bare og slappede af, da jeg pludselig hørte en tænde og slukke på stikkontakten, det blev ved rigtig mange gange, som et barn der står og leger helt vildt med lyset.. Det var dog ikke noget lys tilsluttet denne kontakt, så det var kun "klik lyden" der kom... Men der var ingen tvivl om hvad det var...

Her for en uges tid siden, sad jeg i sofaen og snakkede med min kæreste. Døren ind til børnene stod lidt på klem, og mens vi sidder og snakker, åbner den sig mere og mere, så den til sidst er åben med ca 40 cm. den startede med 5... :o man kunne bare se, hvordan den langsomt åbnede sig... Og katten lå hos mig, og ungerne sov!!! :o

jeg har flere gange drømt om veninder der blev gravide, hvor det passede, og ved mine to sidste graviditeter, drømte jeg det også... :)

min mor har altid hendes fjernsyn stående lidt skråt, så det passer med hvor hun sidder i sofaen, men hver morgen, er det vednt, så det står helt lige :)

Ingen af disse oplevelser har skræmt mig, men een dag jeg lå sammen med Filippa i hendes seng - hun sov, fik jeg pludselig følelsen af, at nogle kiggede på mig. Det var en virkelig klam fornemmelse, og lige pludselig, kan jeg bare høre en lyd, det lød, ligesom når man sidder og slår neglene i bordet på skift mellem alle fingerene, sådan lidt hurtigt, i ved - den der lidt "ventende" lyd... DET VAR SATME KLAMT, og den eneste oplevelse, der har virket skræmmende...

Det var lige lidt oplevelser herfra..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SKYND DIG VÆK TROLDEMOR....... KIG IKKE HER....... YAIKS FOR EN TRÅD :o :o :o :o :o :unsure :unsure :unsure :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er jo også en af dem, som elskede Åndernes magt som kom på zulu, er i andre også det?

Jeg så det altid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har du ret i, da min mors tante blev indlagt, alvorligt syg, blev jeg også pludseligt træt, lagde mig på sofaen mens min mor og mormor kørte ind til hende, jeg vågnede et kort øeblik og min første tanke C er død, faldt i søvn, sov få min så ringede min mor med den sørgelige nyhed.

SÅ skræmmende

Dejligt at høre der er andre som har det sådan for folk tror altså jeg er idiot når jeg har fortalt det

De eneste som oprigtig tror på mig er min mor, bedst og en veninde jeg har som ser ind i folks fremtid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER