marts07

nu indehaver af en vandrejournal

6 indlæg i dette emne

Så er første lægebesøg overstået og er nu blevet indehaver af en vandrejournal :loveshower Nu er graviditeten officiel :loveshower Og min kære læge mente bestemt at jeg skal følges nærmere i form af flere scanninger grundet mine mange spontane aborter. så håber da sygehuset synes det samme. Han synes så også at jeg skal have lavet sådan en glukosetest - hvilket jeg bestemt ikke ser frem til..der er heldigvis lang tid til.

Nå ja, så er termin rykket til 14 november - præcis en måned før min den mindste fylder år :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiiiiiih tillykke med det... Og hvor dejligt med ekstra scanninger, bliver dejligt at se lidt mere ind i babyhulen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med vandrejournalen.. Spændende med ekstra skanninger, dejligt at man bliver fulgt ekstra :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med vandrejournalen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mange tak for de fine lykkeønskninger - det er rigtig rart. Tænk at man kan blive så glad for et stykke papir man først skal bruge om lang tid... Ihvert fald føler jeg da at jeg er nået et stykke hen ad vejen. næste mål er nakkefold - uha synes der er en evighed til den, selvom jeg reelt set kan blive indkaldt til den om allerede 2 uger :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER